آ
-
آینده پژوهی
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
ا
-
اثربخشی
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
اثربخشی تبلیغات
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
ایران
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
ارزش ادراک شده
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
ارزش ویژه
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
ارزش ویژه برند
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]
-
ارزش ویژه برند
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
استادیوم آزادی
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
-
استانداردسازی ابزار
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
استان گیلان
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
استراتژی توسعه
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
-
استعدادیابی
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
استقلال تهران
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
-
اعتباریابی
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
اعتماد
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
اقتصاد سایهای
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
اکوتوریسم
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
اکو توریسم
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
اولویتبندی شاخصها
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
ب
-
بازاریابی
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
بازاریابی
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
بازاریابی ارتباطی
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
-
بازاریابی ارتباطی
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
بازاریابی الکترونیکی
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
بازاریابی حسی
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
-
بازاریابی رابطهمند
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
بازاریابی رابطهمند
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
بازاریابی کارآفرینانه
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
بازیهای المپیک
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
باشگاه
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
باشگاه حرفهای
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
-
باشگاههای فوتبال
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
-
برنامهریزی استراتژیک
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
برند
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
برند
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
برند
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
برند
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
برند انسانی
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
برندسازی داخلی
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]
-
برند ورزشی
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]
پ
-
پنهانسازی
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
پوشاک ورزشی
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
ت
-
تبلیغات
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
تبلیغات از طریق ورزش
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
تبلیغات اینترنتی
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
تجاری سازی
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
تجانس ورزشکار و محصول
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
تحقیقات مدیریت ورزشی
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
تحلیل روندها
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
تداعی برند
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
تدوین الگو
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
تربیت بدنی
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]
-
تفکر راهبردی
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
تماشاگران
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
-
تمایل رفتاری
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
توسعۀ منطقهای
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
توسعۀ ورزش
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
ج
-
جاذبههای ساحلی
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
چ
-
چابکی سازمانی
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
ح
-
حامیانمالی
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
حسین رضازاده
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
حفظ مشتری
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
حلیل سوات
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
خ
-
خبرگان ورزشی
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
خدمات آموزشی
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
خدمات پژوهشی
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
خرید اینترنتی
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
ر
-
راهبردهای آموزشی و تحقیقاتی
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
رتبه بندی کشورها
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
رضایت
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
رفتار خرید
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
رفتار مصرفکننده
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]
-
رفتینگ
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
روابط بینالملل
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
-
رودخانه سیروان
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
روش دادههای تابلوئی و جفت قیمتی
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
ز
-
زنان
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
س
-
سازمانهای ورزشی
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
سازمانهای ورزشی
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]
-
سازمان ورزش شهرداری تهران
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
سبکهای تصمیمگیری خرید
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
-
سطوح مدیریتی
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
-
سهولت استفاده
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
سوات
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
ش
-
شبکه سازی
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
شبکههای اجتماعی
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
شفافیت مالیاتی
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
ص
-
صحهگذاری
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
صحهگذاری
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
صنعت ورزش
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
ع
-
عامل سازمانی
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
عامل میان فردی
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
علی دایی
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
علی دایی
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
علل فساد
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
علوم ورزشی
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]
-
عملکرد
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
عوامل بیرونی
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
-
عوامل درونی
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
-
عوامل دولتی و قانونی
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
عوامل فرهنگی
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
عوامل فناوری
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
ف
-
فدراسیون کشتی
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
فدراسیون ورزشی
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
فرار مالیاتی
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
فرهنگ پرداخت مالیات
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
فساد سازمانی
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]
-
فوتبال
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
فوتبال
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
-
فوتبال
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
فوتبال قهرمانی
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
-
فوتبال گیلان
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
ق
-
قابلیتهای بازاریابی
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
ک
-
کارآیی المپیک
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
کارآفرینی استراتژیک
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
کارکنان
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]
-
کالاهای وارداتی
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
کالاهای ورزشی
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
-
کتاب روش تحقیق
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]
-
کتاب ورزشی
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]
-
کرسی بینالمللی
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
-
کسب و کارهای ورزشی
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
کشتی چوخه
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
کیفیت ادراکشده
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
کیفیت ارتباط
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
کیفیت خدمات
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
کیفیت خدمات
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
گ
-
گرایش به بازار
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
گراندد تئوری
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
گردشگری
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
گردشگری الکترونیک
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]
-
گردشگری ورزشی
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
گردشگری ورزشی
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
گردشگری ورزشی
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]
ل
-
لذتمندی
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
لیگ برتر
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
-
لیگ برتر
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
لیگ برتر فوتبال
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
-
لیگ برتر فوتبال ایران
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
م
-
ماهیت باشگاه ورزشی
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
مجموعه ورزشی
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
مدال
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
مدیران
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
مدیران باشگاههای ورزشی
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
مدیریت دانش مشتری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
مدیریت هواداران
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
مدیریت ورزشی
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
مدرسانAFC
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
مدل AHP
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]
-
مدل سِروکوال
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
مدل کانو
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
مدل معادلات ساختاری
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
مشتری
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
مشکلات مدیریتی
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
مشهور
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
مصرف ورزشی
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
معادلات ساختاری
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
مناظر و استراتژیها
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
موانع توسعه
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
-
موتورهای جستجو
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
ن
-
نابرابری
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
نیازهای بازیکنان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
نگرش
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
نگرش
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
نماینده
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
و
-
وبسایتها
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
ورزش
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
-
ورزش استانها
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
ورزش بومی و سنتی
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
ورزشحرفهای
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
ورزش قهرمانی
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
ورزشکار
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
ورزشکاران
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
ورزشکاران و مربیان حرفهای
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
ویژگی های دموگرافیک
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
-
ویژگیهای شخصیتی
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
وفاداری
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
وفاداری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
وفاداری به برند
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
ه
-
همگرایی
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
هواداران
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
-
هویت اجتماعی
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]