آ
-
آنت، زینب
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
آنت، زینب
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
ا
-
احسانی، محمد
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
-
احمدی، یاسر
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
ارسلان، محسن
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
ایزدی، بهزاد
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
اسدزاده، عاطفه
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
اسماعیلی، محمد رضا
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
اشرف گنجویی، فریده
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
اصفهانی، نوشین
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
اعلاباف یوسفی، فریده
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
افتخاری، عذرا
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
-
افروزی، فریده
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
-
افروزه، علی
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
-
افروزه، محمد صادق
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
افشاری، مصطفی
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
اقبالی، کبریا
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 170-184]
-
اکبری یزدی، حسین
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
اکبری یزدی، حسین
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
اللهیاری، محبوبه
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
الهی، علیرضا
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 192-201]
-
الهی، علیرضا
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
اله حسنی، احسان
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
ایمان زاده، مسعود
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
امیری، مجتبی
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
-
امیرتاش، عبدالرضا
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
اندام، رضا
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
ب
-
برومند، محمدرضا
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
برومند، محمدرضا
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
-
بشیری، مهدی
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
بنار، نوشین
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
بنسبردی، علی
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
بهرامی پور، بهرام
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
پ
-
پاشائی، مهدی
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
پرواز، یوسف
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
پورکیانی، محمد
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
ت
-
تجاری، فرشاد
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
ترابی نهاد، فرزانه
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
ج
-
جمشیدی، امید
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
جمشیدی، امید
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
جوادی پور، محمد
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
جوانی، وجیهه
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 102-112]
ح
-
حیدری، فاطمه
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
حسینی، سید عماد
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 140-152]
-
حمیدی، مهرزاد
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
خ
-
خادمی، علی
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
خداپرست، محبوبه
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
خدادای، محمدرسول
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
خدامرادپور، مژگان
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
خطیب زاده، مهدی
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
د
-
دستوم، صلاح
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
ر
-
رادی، ادریس
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 140-153]
-
رحیمی، مرضیه
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
رزاقی، محمد ابراهیم
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
ریزوندی، آیه
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 18-30]
-
رستمی، هشام
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
-
رضایی صوفی، مرتضی
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
رضایی صوفی، مرتضی
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
رضوی، سید محمد حسین
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
رضوی، محمد حسین
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
رمضانی نژاد، رحیم
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
رمضانی نژاد، رحیم
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
ز
-
زارعیان، حسین
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 185-206]
-
زکیزاده، سید بهادر
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
زهره وندیان، کریم
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
س
-
سجادی، نصراله
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
سجادی هزاوه، حمید
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
سلطانی، مصطفی
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
-
سلطان حسینی، محمد
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
-
سلیمی، مهدی
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-14]
ش
-
شبانی، سپیده
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
شجیع، کیانوش
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
شفیعی، شهرام
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
شفیعی، شهرام
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 120-140]
ص
-
صادقی بروجردی، سعید
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]
-
صادقی سقدل، حسین
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
ط
-
طالب پور، مهدی
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
ع
-
عبدالعلی نژاد، زهرا
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
عبدالملکی، حسین
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 56-68]
-
عبدوی، فاطمه
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 73-86]
-
عیدی، حسین
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 53-71]
-
عیدی، حسین
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
عسکریان، فریبا
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
-
عظیمی دلارستاقی، عادله
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 70-87]
-
عظیم زاده، سید مرتضی
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]
-
عظیم زاده، مرتضی
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
علیزاده گلریزی، ابوالفضل
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
غ
-
غفوری، فرزاد
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
ف
-
فخری، فرناز
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 131-141]
-
فرازیانی، فاتح
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
فرازیانی، فاتح
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 46-56]
-
فراهانی، ابوالفضل
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
فراهانی، ابوالفضل
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
-
فرجی، رسول
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 90-104]
-
فریدفتحی، اکبر
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
فریدفتحی، مریم
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
فسنقری، جواد
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 142-155]
-
فلاح، مریم
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
ق
-
قاسمی، حمید
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 154-173]
-
قره، محمدعلی
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 156-169]
-
قزلسفلو، حمیدرضا
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
قلی پور، نگار
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 172-182]
-
قلی زاده، محمدحسن
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
ک
-
کیا، فرخ
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 126-138]
-
کارگر، غلامعلی
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
-
کاشف، سید محمد
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
کاظم نژاد، انوشیروان
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
کریمی، ابوالفضل
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
کشاورز، لقمان
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-18]
-
کشاورز، لقمان
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 2-15]
-
کشکر، سارا
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 42-54]
-
کشمیری، نسیم
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 116-138]
-
کلاته سفیری، معصومه
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 88-108]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 68-85]
-
کوزه چیان، هاشم
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
گ
-
گودرزی، محمود
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 15-28]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 143-163]
م
-
ماجدی، نیما
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
محرم زاده، مهرداد
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 166-181]
-
محرم زاده، مهرداد
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده) [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 158-169]
-
مختاری، مریم
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
-
میرزازاده، زهراسادات
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 88-97]
-
معتمدیان، آزاد
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 176-198]
-
معصوم زاده، سارا
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 100-114]
-
مقصودی، حمید رضا
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
ملائی، مینا
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
منتظری، امیر
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 1-16]
-
منصوری، حسین
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 37-51]
-
مهرابی، قاسم
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
ن
-
نادری نسب، مهدی
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 18-39]
-
نژادسجادی، سیداحمد
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 32-43]
-
نصیری، مهران
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 19-36]
-
نظری، رسول
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان [دوره 7، شماره 4، 1397، صفحه 106-117]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان) [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 110-124]
-
همتی نژاد، مهرعلی
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 113-130]
-
هنری، حبیب
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 52-65]
-
هنری، حبیب
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 70-86]
-
هنرور، افشار
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 7، شماره 3، 1397، صفحه 58-68]
ی
-
یاسوری، مجید
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 29-49]
-
یوسفی، مهدی
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 88-100]