آ
-
آگاهی از برند
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]
-
آگاهی برند
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]
-
آمیخته بازاریابی
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]
-
آمیخته بازاریابی اجتماعی
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
ا
-
ابزار مدیریت کیفیت
ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]
-
ایران
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]
-
ارزیابی
ارزیابی و تحلیل قابلیتهای پیادهروی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]
-
ارزش اجتماعی
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]
-
ارزش آموزشی
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]
-
ارزش طول عمر مشتری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]
-
ارزش عاطفی
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]
-
اسب
بررسی چالشها و فرصتهای توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]
-
استادیوم
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]
-
استادیوم
انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]
-
استان خوزستان
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]
-
استراتژیهای یادگیری
ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]
-
استعداد
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
استعدادیابی
چالشهای توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبهپروری گلخانهای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
استقلال
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]
-
اشتغال
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]
-
اصالت
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]
-
اعتبار برند
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]
-
اعضای هیات رئیسه
طراحی مدل شاخصهای انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیونهای ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]
-
اقتصادی
تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]
-
المپیک ریو 2016
ارزیابی کارآیی فدراسیونهای ورزشی ایران در بازیهای المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]
-
اماکن ورزشی
بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]
-
امنیت
بازشناسی حوزههای امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]
-
امنیت
طراحی الگوی ارتقای امنیت سالنهای والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]
-
ایمنی و امنیت
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]
-
اینستاگرام
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]
-
انگیزه
انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]
ب
-
بازاریابی
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]
-
بازاریابی
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]
-
بازاریابی ورزشی
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]
-
بازاریابی ورزشی
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]
-
باشگاه فوتبال
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]
-
باشگاههای فوتبال
حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]
-
باشگاه ورزشی
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]
-
برندهای جهانی
اثر ابعاد حساسیت مصرفکننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفشهای ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]
-
بلیتفروشی
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]
پ
-
پیادهروی
ارزیابی و تحلیل قابلیتهای پیادهروی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]
-
پیامدها
شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]
-
پیامدهای اجتماعی
شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]
-
پرخاشگری
طراحی الگوی ارتقای امنیت سالنهای والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]
-
پرسپولیس
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]
-
پرسشنامه
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]
ت
-
تأمین مالی
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]
-
تبلیغ مثبت باشگاه
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]
-
تبلیغ منفی رقبا
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]
-
تجربه از برند
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]
-
تجزیه و تحلیل حالات و اثرات شکست
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]
-
تحلیل پوششی دادهها (DEA)
ارزیابی کارآیی فدراسیونهای ورزشی ایران در بازیهای المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]
-
تحلیل تماتیک
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]
-
تحلیل تماتیک
تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]
-
تحلیل ساختاری
طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]
-
تحلیل عاملی
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]
-
تحلیل مضمون
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
تربیتبدنی
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]
-
تسهیم دانش
بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]
-
تصمیم خرید
رابطه علّی ویژگیهای دموگرافیک گروههای مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرفکنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]
-
تصویر برند ورزشکار
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]
-
تصویر رویداد
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]
-
تکنیک دیمتل
شناسایی و تحلیل مؤلفههای کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]
-
تکنولوژی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشیهای هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]
-
تلفنهای هوشمند
ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشیهای هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]
-
تماشاگر
انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]
-
تمایل به بازگشت
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 98-115]
-
تمایل به حضور آتی
انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 59-67]
-
توزیع اماکن
بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]
-
توسعه
چالشهای توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبهپروری گلخانهای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
توسعه پایدار
تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]
-
تئوری داده بنیاد
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]
-
تئوری دادهبنیاد
حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]
ج
-
جذب مشتری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]
چ
-
چالش
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]
-
چالشها
بررسی چالشها و فرصتهای توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]
-
چالشها
چالشهای توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبهپروری گلخانهای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
ح
-
حرفه ای گرایی
بررسی مشکلات حرفهایگرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]
-
حساسیت مصرفکننده
اثر ابعاد حساسیت مصرفکننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفشهای ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]
-
حفظ مشتری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]
-
حق پخش تلویزیونی
حق پخش تلویزیونی در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 86-101]
خ
-
خدمات
مقایسه و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر خوشنامی دانشکدههای علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]
-
خشونت
طراحی الگوی ارتقای امنیت سالنهای والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]
-
خودکارآمدی
ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]
-
خوشنامی
مقایسه و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر خوشنامی دانشکدههای علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]
د
-
دانشآموختگان
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]
-
دانشجویان
مقایسه و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر خوشنامی دانشکدههای علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]
-
دانشجویان تربیتبدنی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]
-
دانشکده علوم ورزشی
مقایسه و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر خوشنامی دانشکدههای علوم ورزشی کشور [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 23-39]
-
دو و میدانی
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]
ر
-
راهبردها
شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]
-
راهبردهای عمومی پورتر
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]
-
رسانه
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای فساد مالی در سازمانهای ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
-
ریسک
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]
-
رضایت
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
رویدادهای ورزشی بین المللی
شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]
-
روش دلفی
بررسی چالشها و فرصتهای توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]
ژ
-
ژیمناستیک
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]
س
-
ساختار
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
سازمانهای ورزشی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای فساد مالی در سازمانهای ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
-
سیاست گذاری
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]
-
سالن والیبال
طراحی الگوی ارتقای امنیت سالنهای والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]
-
سبک زندگی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]
-
سرمایه اقتصادی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]
-
سرمایهگذاری برند
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]
-
سیستم اطلاعات جغرافیایی
بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت) [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 41-50]
-
سلامت اداری
شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]
ش
-
شاخصهای انتخاب
طراحی مدل شاخصهای انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیونهای ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]
-
شبکه اجتماعی
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]
-
شخصیت برند
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]
-
شرطبندی ورزشی
تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]
-
شفافیت سازی
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای فساد مالی در سازمانهای ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
-
شنا
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 41-50]
ص
-
صادرات کالاهای ورزشی
بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
-
صنعت فوتبال
شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]
-
صنعت فوتبال
تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]
-
صنعت ورزش
طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]
ط
-
طراحی مدل
طراحی الگوی ارتقای امنیت سالنهای والیبال ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 101-110]
-
طرفداران فوتبال
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]
ع
-
عشق به برند
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 91-100]
-
عملکرد
تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]
-
عوامل فردی
بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]
-
عوامل محیطی
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
طراحی مدل شاخصهای انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیونهای ورزشی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 168-179]
-
فدراسیون ورزشی
ارزیابی کارآیی فدراسیونهای ورزشی ایران در بازیهای المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]
-
فرآیند
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
فرصتها
بررسی چالشها و فرصتهای توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]
-
فرهنگ جهانی
اثر ابعاد حساسیت مصرفکننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفشهای ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]
-
فرهنگ ورزشی
تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]
-
فساد
شناسایی و اولویتبندی شاخصهای فساد مالی در سازمانهای ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 58-70]
-
فساد اداری
شناسایی راهبردها و پیامدهای سلامت اداری در صنعت فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 16-30]
-
فنآوری اطلاعات
ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان تربیتبدنی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 162-175]
-
فناوری اطلاعات
بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]
-
فوتبال
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]
-
فوتبال
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]
-
فوتبال
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]
-
فوتبال
بررسی مشکلات حرفهایگرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]
-
فوتبال ایران
بازشناسی حوزههای امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]
-
فوتسال بانوان
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 176-189]
ق
-
قصد استفاده
ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشیهای هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]
-
قصد خرید
اثر ابعاد حساسیت مصرفکننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفشهای ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]
-
قمار
تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]
-
قومیت
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]
ک
-
کارآیی
ارزیابی کارآیی فدراسیونهای ورزشی ایران در بازیهای المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA) [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 221-230]
-
کارآفرینی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]
-
کارآفرینی ورزشی
طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]
-
کیفیت
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
کیفیت خدمات
شناسایی و تحلیل مؤلفههای کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]
-
کیفیت خدمات ورزشی
ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]
-
کیفیت وب سایت
ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]
-
کفشهای ورزشی
اثر ابعاد حساسیت مصرفکننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفشهای ورزشی [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 140-156]
گ
-
گردشگری
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]
-
گردشگری ماجراجویانه
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]
-
گردشگری ورزشی
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]
-
گروههای مرجع
رابطه علّی ویژگیهای دموگرافیک گروههای مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرفکنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]
-
گسترش عملکرد کیفیت
ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 48-62]
ل
-
لیگ برتر
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 88-104]
-
لیگ برتر
بازشناسی حوزههای امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 61-80]
-
لیگ برتر
بررسی مشکلات حرفهایگرایی در لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 206-217]
-
لیگ جهانی والیبال
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]
م
-
مالی
تحلیل موانع اقتصادی و مالی اثرگذار بر عملکرد و توسعه پایدار صنعت فوتبال ایران بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 154-166]
-
مدیریت برند
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 130-141]
-
مدیریت جمعیت
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 82-95]
-
مدیریت دانش مشتری
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 178-189]
-
مدیریت ریسک
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 106-125]
-
مدل گلخانهای
چالشهای توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبهپروری گلخانهای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
مراکز ورزشی
شناسایی و تحلیل مؤلفههای کیفیت خدمات در اماکن ورزشی با استفاده از تکنیک دیمتل [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 192-204]
-
مزیت رقابتی
بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
-
مزیت نسبی
بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 1-16]
-
مسابقات سوارکاری
بررسی چالشها و فرصتهای توسعه ورزش سوارکاری استان گلستان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 88-101]
-
مصرف کنندگان ورزشی
رابطه علّی ویژگیهای دموگرافیک گروههای مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرفکنندگان ورزشی با روش SEM-PLS [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 190-204]
-
مصرف گرایی
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]
-
مصرف ورزش
ارائه مدل عوامل مؤثر بر قصد استفاده از گوشیهای هوشمند در مصرف ورزش [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 118-134]
-
معابر شهری
ارزیابی و تحلیل قابلیتهای پیادهروی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]
-
معلمان تربیت بدنی
بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 158-174]
-
منطقه 20 تهران
ارزیابی و تحلیل قابلیتهای پیادهروی ورزشی (مورد مطالعه: منطقه 20 شهرداری تهران) [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 72-85]
-
مهارتهای اجتماعی
بررسی عوامل مؤثر بر کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های استان گیلان [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 18-39]
-
مهارتهای شغلی
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]
-
موفقیت زنان ورزشکار مسلمان
شناسایی پیامدهای اجتماعی ملی و بین المللی موفقیت زنان ورزشکار مسلمان در رویدادهای ورزشی بین المللی [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 182-195]
ن
-
نتایج
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
نخبهپروری
چالشهای توسعه ورزش ایران با رویکرد استعدادیابی و نخبهپروری گلخانهای [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
-
نظام حقوقی ایران
تحلیل شرط بندی های ورزشی در نظام حقوقی ایران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 42-56]
-
نظام کارآفرینی
طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 64-83]
-
نگرش شغلی
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 160-174]
-
نوید برند
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]
و
-
وابستگی
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 32-46]
-
واگرایی
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]
-
والیبال
تحلیل ابعاد کیفیت و تاثیر آن بر رضایت ذینفعان در سیستم توسعه استعداد والیبال ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 104-117]
-
ورزش
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]
-
ورزش فرهنگی
تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 118-128]
-
ورزشکار حرفهای
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 34-50]
-
ورزشهای ماجراجویانه
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 2-17]
-
ورزش همگانی
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 1-21]
-
ورزش همگانی
بررسی عوامل مؤثر بر فرایند سیاستگذاری نظام ورزش همگانی ایران [دوره 8، شماره 1، 1398، صفحه 120-138]
-
وفاداری
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]
-
وفاداری
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 20-31]
-
وفاداری هواداران
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران [دوره 8، شماره 3، 1398، صفحه 104-116]
ه
-
هویت
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان [دوره 8، شماره 2، 1398، صفحه 10-20]
-
هویتپذیری
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران [دوره 8، شماره 4، 1398، صفحه 70-85]