آ
-
آسیبدیدگی و امنیت جسمانی
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
ا
-
اداره کل ورزش و جوانان
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
-
ایران
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
-
ارزش ادراکشده
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]
-
ارزش ویژه برند
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
-
استاندارد
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
-
استخر
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
-
استراتژی های مقابله
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
-
استرس
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
-
استعدادیابی
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
-
اعتماد
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
-
اعضای هیأت علمی
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
-
ایمنی
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
-
انتظارات
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
-
انضباط اخلاقی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
-
انگیزش شرکت
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
-
اوقات فراغت
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
-
اولویتبندی
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
ب
-
باشگاه فوتبال
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
-
باشگاههای حرفهای فوتبال
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
-
بالندگی
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
-
بالندگی حرفهای
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
-
بخش خصوصی
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
-
بخش خصوصی
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
-
برنامهریزی راهبردی
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
-
برندسازی شخصی
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
-
برند ورزشی
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]
-
بهداشت
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
پ
-
پرسنل پزشکی
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
-
پوشاک ورزشی
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
ت
-
تأثیرپذیری نوستالژیک
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
-
تبلیغات
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
-
تبلیغات از طریق ورزش
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
-
تجزیه و تحلیل سوات
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
-
تحلیل پوششی دادهها
سنجش کارایی تیمهای لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]
-
تحلیل رفتگی شغلی
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
-
تحلیل عاملی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
-
تحلیل عاملی تأییدی
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
-
تصویر برند
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
-
تعهد
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
-
تماشاگران
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
-
تمایل به بازگشت
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
-
تیم فوتبال
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
-
تیم ملّی فوتبال
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
-
توانمندسازی
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
-
توسعه فرهنگی
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
-
تئوری دادهبنیاد
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
چ
-
چالش
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
ح
-
حمایت ورزشی
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
د
-
دلبستگی به برند
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
ر
-
رسانههای جمعی
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
-
رضایت
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
-
رضایتمندی
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
-
رضایتمندی
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
-
رفتار مصرفکننده
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
س
-
ساختار
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
-
سازمان ورزش شهرداری تهران
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
-
سرمایهگذاری
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
ش
-
شخصیت برند
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
-
شخصیت نوستالژیک
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
ص
-
صحهگذاری
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
ع
-
عملکرد
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
غ
-
غیر ورزشکار
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
ف
-
فدراسیون شطرنج
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
-
فرایند ها
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
-
فرهنگی- اخلاقی
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
-
فرهنگ بازارگرایی
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
فرهنگ بازارگرایی
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
ق
-
قصد خرید مجدد
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
-
قصد خرید مجدد
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]
ک
-
کارایی
سنجش کارایی تیمهای لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]
-
کیفیت خدمات
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
-
کیفیت خدمات
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
-
کیفیت خدمات
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
-
کیفیت خدمات
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
گ
-
گردشگری
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
-
گردشگران ورزشی
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
-
گردشگری ورزشی
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
ل
-
لیگ برتر
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
-
لیگ برتر ایران
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
-
لیگ والیبال
سنجش کارایی تیمهای لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]
م
-
مدیریت منابع انسانی
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
-
مدل AHP
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
-
مسائل شخصی و اجتماعی
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
-
مسئولیت اجتماعی
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
-
مشارکت ورزشی
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
-
مشتری
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
-
ملّیگرایی
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
-
منطقه آزاد ارس
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
-
موانع اقتصادی
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
-
موقعیت راهبردی
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
ن
-
نیازسنجی مشاغل
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
-
نتایج
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
-
نیروی انسانی
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
-
نظم
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
-
نگرش مشتری
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
-
نوستالژی برانگیخته
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
و
-
ورزش
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
ورزش حرفهای
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
-
ورزش قهرمانی
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
-
ورزشکار
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
-
ورزشکار
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
-
ورزشکاران حرفهای
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
-
ورزشکار مشهور
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
-
ورزش همگانی
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
-
ورزش همگانی
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
-
وفاداری
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
-
وفاداری
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
-
وفاداری مشتریان
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
ه
-
هواداران
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
-
هواداران فوتبال
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
-
هوادار ورزشی
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
-
هویت تیمی
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
-
هوشمندی بازار
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
-
هوشمندی بازار
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]