آقایی، نجف
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
آلطه، سید حسن
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
ا
احسانی، محمد
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
احسانی، محمد
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
ایرج پور، علیرضا
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
ارسلان، محسن
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
اسدی دستجردی، حسن
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
اسمعیلی، محسن
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
اصغری جعفرآبادی، محمد
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
افروزه، محمد صادق
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
اکبری، محسن
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
اکبرزاده، بهزاد
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]
الهی، علیرضا
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
امیری، مجتبی
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
ب
باقری، هادی
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
بنار، نوشین
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
بنسبردی، علی
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
ج
جابری، اکبر
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
جهانی راد، زینب
سنجش کارایی تیمهای لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]
جهانی راد، نرگس
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
ح
حمیدی، مهرزاد
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
خ
خبیری، محمد
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
خیری شجاعی، محمد
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
خزائی پول، جواد
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
خطیبزاده، مهدی
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
خلیلی فر، علی اصغر
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
خلیلی فر، محمدرضا
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
د
دباغ رضاییه، فرامرز
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
درویشی، ابوالفضل
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
دلدار، ابراهیم
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
دوستی، مرتضی
بررسی ملّیگرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]
ر
ریحانی، محمد
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
رحمتی، محمدمهدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
رضائی صوفی، مرتضی
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
رمضانینژاد، رحیم
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
س
سیاوشی، محمد
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
سجادی، سیدنصراله
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
سجادی هزاره، سید حمید
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
سیدعامری، میرحسن
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
سید عامری، میرحسن
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
سعیدی، تهمینه
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
ش
شبانی، سپیده
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
شیرمحمدزاده، محسن
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
شعبانی بهار، غلامرضا
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
شفایی، لیلا
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
شفیعی، شهرام
مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخرهای سرپوشیده استان گیلان با استانداردهای ملی و بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]
ص
صراحی، دلآرام
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
صفار، یاسر
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
صفاری، مرجان
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
صفاری، مرجان
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
صفری تکیه، شیوا
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]
صفرزاده، محمد
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
ع
عیدی، حسین
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
عسکریان، فریبا
بررسی رابطه بین ارزش ادراکشده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]
عسکریان، فریبا
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
عظیم زاده، سید مرتضی
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
غ
غفوری، فرزاد
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
ف
فتحی، فرهاد
مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]
فرازیانی، فاتح
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
فراهانی، ابوالفضل
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
فراهانی، ابوالفضل
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
فراهانی، ابوالفضل فراهانی
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
ق
قاسم زاده، ابوالفضل
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
قائممقامی، احسان
شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]
قره، محمد علی
تعیین مؤلفههای بالندگی حرفهای اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیتبدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]
ک
کارگر، غلامعلی
بررسی موانع اقتصادی خصوصیسازی باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]
کاشف، سید محمد
بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]
کافی، سید موسی
بررسی عوامل استرسزای ورزشکاران تیمهای منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]
کریمی، فاطمه
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
کشاورز، لقمان
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
کفاشپور، آذر
تحلیل عوامل مؤثر در شکلدهی تصویر برند ورزشکاران حرفهای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]
کوزهچیان، هاشم
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
کوزهچیان، هاشم
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
کوزهچیان، هاشم
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]
گ
گوهررستمی، حمیدرضا
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
م
متکلمی، بهناز
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
مجرد، ناهید
بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]
محرم زاده، مهرداد
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
مظفری، سید امیر احمد
شناسایی حیطهها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]
مظلومی سوینی، فرزانه
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]
معماری، ژاله
شخصیت برند تیمهای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]
ملک اخلاق، اسماعیل
حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]
مهرعلی تبار، حکیمه
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]
موسوی جهرمی، یگانه
ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایهگذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]
ن
نژاد سجادی، سید احمد
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]
نظری، فرهاد
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
نیک آئین، زینت
نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنیسازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریتهای پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]
نوربخش، پریوش
رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]
و
وحدانی، محسن
تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژیهای مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]
ه
همتی نژاد، مهرعلی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]
هنری، حبیب
طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعههای تفریحیورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]
هنرور، افشار
رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]
ی
یاراحمدی، جلال
بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکتهای ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]
یاوری، یوسف
چالشهای توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]
یوسفی، بهرام
مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]
یوسفی، بهرام
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]