آ
-
آقاپور، سید مهدی
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
آقائی، علی اکبر
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
ا
-
احسانی، محمد
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
احسانی، محمد
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
احمدی، شیرین
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
-
احمدی، فاطمه
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
احمدی، محسن
شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]
-
ادبی فیروزجاه، جواد
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
اسدی نیا، احمد
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
اسماعیل زاده، محمدرضا
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
اسمعیلی، محسن
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
افرینش خاکی، اکبر
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
افروزه، علی
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]
-
افشاری، مصطفی
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
اکبری یزدی، حسین
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
اکبری یزدی، حسین
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
الهی، علیرضا
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
الهی، علیرضا
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
امجدی، محمد حسین
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
امیری، مجتبی
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
اندام، رضا
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
اندام، رضا
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
ب
-
باقری، هادی
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
باقریان، محسن
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
باقریان فرح آبادی، محسن
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
-
بحرالعلوم، حسن
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
بحرالعلوم، حسن
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
-
بخشی چناری، امین رضا
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
برومند، محمدرضا
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]
-
برومند، محمدرضا
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
بیگی، حمیده
بررسی نقش عرضه داشت های ورزشی بومی محلی در توسعه گردشگری استان گیلان بر اساس مدل تلفیقی A’WOT [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
-
بنار، نوشین
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
بنار، نوشین
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
بنکدار، نرگس
تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]
-
بهرامی، شهاب
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
-
بوژمهرانی، سارا
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
پ
-
پیمانی زاد، حسین
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
پورکیانی، محمد
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]
ت
-
تابش، سعید
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
-
تقی زاده، مهدی
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
ج
-
جباری کوچمشکی، ناهیده
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
جعفری، پورشات
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
-
جلالی فراهانی، مجید
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
جلائی، سید عبدالمجید
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
جوانی، وجیهه
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
ح
-
حیدری، فرهاد
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
حسینی کشتان، میثاق
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
خ
-
خادم لو، علیرضا
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
خبیری، محمد
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
خدادادی، محمدرسول
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
خطیبی، امین
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
خوشبختی، جعفر
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
د
-
درویشی، ابوالفضل
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
دوستی، مرتضی
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
دوستی، مرتضی
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
ر
-
راغفر، حسین
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
رامشینی، رامش
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
راه چمنی، احمد
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
رضایی، شمس الدین
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
رضایی صوفی، مرتضی
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
رضوی، سید محمد حسین
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
رضوی، سید محمد حسین
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
رمضانی نژاد، رحیم
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
رهبر، مریم
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
ز
-
زارعیان، حسین
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
-
زارعیان، حسین
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
زرگر، طیبه
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
زکی زاده، حسین
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
-
زنده بودی، مهدی
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
زهره وندیان، کریم
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]
س
-
ساعت چیان، وحید
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
سبحانی، عباس
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
سجادی، سید نصرالله
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
سیدعامری، میرحسن
مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استانهای شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]
-
سرداری، مهران
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
سرلاب، رقیه
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
ش
-
شاه حسینی، محسن
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
شتاب بوشهری، سیده ناهید
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
شیروانی، طهماسب
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
شفیعی، شهرام
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
شفیعی، شهرام
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
-
شهلایی، جواد
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
ص
-
صالح نیا، داود
مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استانهای شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]
-
صفاری، مرجان
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
صفری جعفرلو، حمید رضا
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
صفر علیزاده، علیرضا
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
ط
-
طالب پور، مهدی
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
طاهری، آرمان
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
طاهرخانی، سجاد
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
-
طیبی ثانی، سید مصطفی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
ع
-
عادلی، عاطفه
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
عبدی، شهرام
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
عبدالصالحی، بصیر
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
-
عیدی، حسین
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
-
عسکریان، فریبا
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
علی محمدی، حسین
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
عنایتی، پوریا
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
غ
-
غفوری، فرزاد
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
ف
-
فارسیجانی، حسن
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
فتحیان، روح الله
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
فرجی، رسول
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
فهیم دوین، حسن
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
فهیمی نژاد، علی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
ق
-
قاسمی، حمید
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
قربانی، محمد حسین
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
قربانی آسیابر، مجتبی
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
ک
-
کاشف، میرمحمد
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
کشاورز، لقمان
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
کشتی دار، محمد
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
کلاته سیفری، معصومه
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
کوزه چیان، هاشم
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
کوزه چیان، هاشم
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
گ
-
گلچین، محمد
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
گودرزی، محمود
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
م
-
ماجدی، نیما
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
-
محمدی، رحمان
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
-
محمدی، سردار
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
محمدی، فروغ
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
محمدیان، فریبا
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
-
محمدزادگان، مهدی
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
-
محمودی، احمد
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
محمودی یکتا، مهدی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
مرسل، باقر
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
-
مندعلی زاده، زینب
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
مندعلی زاده، زینب
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]
ن
-
نادری نسب، مهدی
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
نادری نسب، مهدی
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
-
ناصح، مهتاب
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
-
ناطق نوری، عباس
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
نخ زری مقدم، محسن
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
-
نیری، شهرزاد
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
نظری، رسول
تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]
-
نظری، سمانه
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
-
نظری، شهرام
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
نظریان، علی
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
-
نیکبخش، رضا
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
نوبخت رمضانی، زهرا
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
همتی نژاد، مهرعلی
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
هنری، حبیب
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
هنری، حبیب
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]