آ
-
آگاهی برند
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
آمیخته بازاریابی7 پی
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
آینده پژوهی
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
آینده پژوهی
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
آینده پژوهی و سالمندان
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
آینده نگاری
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
ا
-
اثربخشی تیمی
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
اجتماع برند
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
-
ارزش های اجتماعی
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
ارزش ویژه برند
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
ارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
استراتژی
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
استعدادیابی
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
-
استعدادهای ورزشی
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
اسناد بالادستی
طراحی الگوی خصوصیسازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]
-
اصفهان
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
اصلاح سرانه
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
-
اکوسیستم بازار
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
-
اکوسیستم بازار
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
اماکن ورزشی
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
اماکن ورزشی
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
-
امکانسنجی توسعه
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
ب
-
بازاریابی گردشگری ورزشی
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
بازاریاب ورزشی
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
بازاریابی ورزشی
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
بازار ورزش
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
بازیکن
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
بازنشستگی ورزشی
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
باشگاه
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
باشگاه فوتبال
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
باشگاههای ورزشی
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
بانوان
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
بدمینتون
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
-
برندسازی
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
برون سپاری رویدادهای ورزشی
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
بلوغ مدیریت دانش
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
بلوغ مدیریت فرایند
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
پ
-
پارک
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
پیامدها
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
پدیدارشناسی
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
پرسپولیس
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
پرسشنامهی مدیریت دانش مبتنی بر استراتژیهای کسب و کار
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
ت
-
تبریز
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
تبریز
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
تبلیغات
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
تجربه ادراکی
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
تجربه حسی
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
تجربه شناختی
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
تجربه عملکردی
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
تجربه همبستگی
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
تحلیل پوششی دادههای فازی
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
-
تحلیل تماتیک
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
تحلیل جامع
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
تحلیل روابط خاکستری
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
تحلیل عاملی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
تحلیل کیفی
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
تداعی برند
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
تراجنسیتی
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
تصاویر سالمندان
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
تصمیمگیری چندمعیاره فازی
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]
-
تعادل رقابتی
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
تماشاگران فوتبال
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
تمایل به پرداخت
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
توانمندسازی زنان
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
توسعه استعداد
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
-
توسعه اقتصاد
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
توسعه فرهنگی
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
توسعه ورزش
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
توسعه ورزش قهرمانی
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
تولید داخل
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
ح
-
حضور در ورزشگاه
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
حمایت جامعه
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
خ
-
خانواده
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
خانواده C6
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
خصوصیسازی
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
خصوصیسازی
طراحی الگوی خصوصیسازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]
د
-
داده بنیاد
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
درآمدزایی
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
دیمتل
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
ر
-
راهبردها
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
ریسک ادراکشده
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
رضایت از بازی
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
رضایت ورزشکار
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
رفتار خرید
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
رقابت بازار
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
رنگ
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
رهبری در ورزش
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
رویداد ورزشی
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
روش ارزشگذاری مشروط
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
روش کیفی
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
رویکرد کیفی
طراحی الگوی خصوصیسازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]
ز
-
زنجیره فرایند
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
س
-
ساختار عاملی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
سیاست پولی
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
سیاستکلان
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
سیاستگذاری
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
-
سالمندی
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
سالمندان پویا
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
سالمندان و ورزش
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
سبک مربیگری
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
سلامتی
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
سیمولتانه
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
سناریو
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
سناریو نگاری
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
سناریونویسی
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
سناریوویزارد
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
سندروم رویداد
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
ش
-
شاخص قیمت واردات
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
شاخص های موثر
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
شایستگی
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
شرطبندی
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
شطرنج
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
شهروندان انزلی
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]
ص
-
صنعت کالاهای ورزشی
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
ط
-
طلسم و جادو
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
ع
-
عدم اطمینان
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
عدم بازنشستگی
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
عوامل محیطی
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
ف
-
فدراسیونهای ورزشی
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
فدراسیون ورزشهای ناشنوایان
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
-
فرآیند تحلیل شبکهای فازی
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
-
فیرپلی مالی
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
فرهنگ
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
فرهنگ ورزش
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
فنآوری
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
فوتبال
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
فوتبال و فوتسال
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
ق
-
قدرت مربی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
قصد بازگشت
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
قهرمانان ورزشی
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
-
کالاهای ورزشی
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
کالای ورزشی
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
کسب و کار
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
کسب و کار ورزشی
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
-
کیفیت خدمات
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
گ
-
گردشگری
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
گیلان
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
گلیزر
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
ل
-
لیگ برتر ایران
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]
-
لیگ ملتهای والیبال
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
م
-
ماتریس تاثیرات متقاطع
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
ماتریس گروه مشاوران بوستون
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
مازندران
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
مبلمان ورزشی
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
محیط تورمی
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
محیط ورزش
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]
-
مخارج دولت
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
مدیران بازاریاب
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
مدیریت تغییر
طراحی الگوی خصوصیسازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]
-
مدیریت هزینه
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
مدیریت ورزش
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
مدرسه
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
مدل
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
مدل برون سپاری
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
مدل رهبری 360 دنیسون
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
مدل مفهومی
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
مشارکت ورزشی
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]
-
مشارکت ورزشی
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
مشارکت ورزشی
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
مشارکت ورزشی
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
مشکلات ترافیکی
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
مصرف رسانه
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
مطالعات آینده
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
مطالعه کیفی
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
مطالعه کیفی
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
مکان یابی
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
موفقیت ورزشی
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
-
موقعیتهای برد و باخت
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
ن
-
نیازهای هواداران
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
نرخ ارز
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
نساجی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
نقشه استراتژیک
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
-
نهادینهسازی
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
نهادهای حاکمیتی
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
و
-
واژههای کلیدی: اقتصاد مقاومتی
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
واژههای کلیدی: آیینهای خرافهپرستی
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
واژههای کلیدی: رضایت شغلی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
واژههای کلیدی: صنعت فوتبال
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]
-
ورزش
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
ورزش
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
ورزش
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
ورزش جودو
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
-
ورزش دانشگاهی
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
ورزش قهرمانی
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
ورزشکار
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
ورزش نخبه
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
ه
-
هیجان
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
هزینههای ورزشی خانوار
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
هنجاریابی
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
هندبال
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
هواداران
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
هواداران فوتبال
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
هویت جنسی
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
هیئتهای ورزشی استان اصفهان
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]