آ
-
آسیب های زمینه ای
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
آگاهی از برند
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
آینده پژوهی
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
-
آیندهنگاری
تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]
-
آوای سازمانی
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
ا
-
ابعاد عدالت
شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]
-
اثربخشی برنامههای استراتژیک
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
احداث ورزشگاه
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
-
اختیار مدیران
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
ایران
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
ارزش اقتصادی
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
ارزشگذاری مشروط
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
ارزشهای استراتژیک
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
ارزشهای اسلامی
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
ارزش ویژه برند
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
استادیوم های فوتبال
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
استراتژی
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
-
استراتژیهای سازمانی
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
استراتژیهای سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
استراتژی های فرا سازمانی
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
اعتماد
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
اعتماد عمومی
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
-
الگو
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
اماکن ورزشی
مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استانهای شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]
-
اماکن ورزشی
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
انحراف در ورزش
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
-
اینستاگرام
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
اولویت بندی
شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]
ب
-
بازاریابی اخلاقی
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
بازاریابی ورزشی
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
بازار ورزش
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
-
بازار ورزش
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
-
باشگاه
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
باشگاه فوتبال
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
باشگاه های ورزشی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
برند
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 98-109]
-
برند
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
بعد اجتماعی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
بعد فرهنگی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
پ
-
پیامدهای رفتار
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
پیچیدگی ساختار سازمانی
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
-
پژوهشگاه تربیت بدنی
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
ت
-
تبانی
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
-
تبلیغات
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
تبلیغات ورزشی
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
تجاری سازی
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
تجاری سازی
تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]
-
تحقق ارزشها
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
-
تحلیل ساختاری
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
تربیت بدنی
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
تربیت بدنی دانشگاه
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
تعالی سازمانی(EFQM)
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
تفکر استراتژیک
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
-
تقاضای ورزش
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
تماشاگران ورزشی
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
تمایلات رفتاری
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
تمایل به پرداخت
تمایل به پرداخت مردم و برآورد ارزش اقتصادی اماکن ورزشی شهر تبریز [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 84-97]
-
تیم ورزشی
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
توزیع
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
توسعه اجتماعی
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
توسعه استعداد
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
توسعه پایدار
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
توسعه پایدار
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
توسعه گردشگری
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
توسعه ورزش قهرمانی
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
-
تولیدات ورزشی
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
تولیدکننده ورزشی
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
ح
-
حکمرانی خوب
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
د
-
داده بنیاد
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
-
دانشگاه
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
دیپلماسی ورزشی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
دیمتل
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
ذ
-
ذینفعان
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
ر
-
راهبردهای صادرات
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
راهبردهای مقابله
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
راهکار
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
رسانه
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
رفتار ضدبرند
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
رفتارهای سیاسی
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
رفتارهای نابهنجار
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
-
رویداد ورزشی
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
-
روش آمیخته
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
روش دلفی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
ز
-
زیبایی بدن
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
زمینه ای و مداخله گر
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
-
زنجیره تامین
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
س
-
ساختار دانشگاهی
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]
-
سازمان ورزشی
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
-
سازمان ورزش شهرداری
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
-
سیاست خارجی
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 130-140]
-
سیاسی و اقتصادی
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
سطح کنترل
تأثیر میزان اختیار مدیران و سطح کنترل استراتژیک بر اثربخشی برنامههای استراتژیک از طریق رفتارهای سیاسی در وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 24-39]
-
سکوت سازمانی
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 62-75]
ش
-
شایستگی
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
شبکه اجتماعی
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
شبکه عصبی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
شبکه نروفازی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
شرکتهای تولیدی
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 41-50]
ص
-
صادرات
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
صحهگذاران ورزشی
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
صنعت ورزش
تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 148-163]
ع
-
علل رفتار
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
-
علوم ورزشی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
عوامل
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
عوامل تسهیلکننده
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
عوامل علی
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
ف
-
فدراسیون های ورزشی
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
فدراسیون ورزشهای ناشنوایان
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
فرهنگی
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
فرهنگ هواداری
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
فساد
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
فوتبال
عوامل بروز فساد در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 190-204]
-
فوتبال
بررسی عوامل موثر بر بروز تبانی در فوتبال ایران [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 42-61]
ق
-
قیمتشکنی
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 88-101]
ک
-
کارآفرینی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
کارت امتیازی متوازن
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
کارورزی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
کشش درآمدی
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
کیفیت استادیوم
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
-
کلید واژهها: ساختار حرفهای
طراحی الگوی توسعه ساختار حرفهای برای سازمانهای ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 82-100]
گ
-
گردشگری ماجراجویی
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
گردشگری ورزشی
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
گردشگری ورزشی
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
ل
-
لجستیک معکوس
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
م
-
مالکیت
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
محتوای دروس
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]
-
محصولات ورزشی
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
محیط استعداد
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
محیط زیست
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 124-139]
-
مدیریت استراتژیک منابع انسانی
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
-
مدیریت استعداد
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
-
مدیریت اماکن ورزشی
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
مدیریت امنیت
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
مدیریت فرهنگی
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 22-38]
-
مدیریت کیفیت
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
مدیریت کیفیت
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 102-122]
-
مدیریت کیفیت جامع(TQM)
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 142-160]
-
مدیریت منابع انسانی
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
مدل
مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استانهای شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]
-
مدل توبیت
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
مدل کیفی
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 56-73]
-
مراکز علمی ورزشی
طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی) [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 206-221]
-
مسئولیت اجتماعی
آنالیز حساسیت پارامترهای مختلف در برآورد مسئولیت اجتماعی باشگاههای ورزشی ایران با استفاده از مدل نرو فازی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 60-81]
-
مشارکت در ورزش همگانی
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 16-29]
-
مشتریان
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
-
مصرفکنندگان ورزشی
طراحی الگوی تحلیل فرایند صنعت محصولات ورزشی ایرانی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 40-68]
-
مصرف گرایی
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
معلمان تربیت بدنی
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
-
مفهومسازی استعداد
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر استقرار "مدیریت استعداد" معلمان تربیت بدنی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 102-120]
-
مقالات گردشگری
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
منابع انسانی
مدل مدیریت برند منابع انسانی در اماکن ورزشی استانهای شمال غرب کشور [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 41-50]
-
منابع انسانی ورزشی
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 176-191]
-
مهارت کارآفرینانه
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]
-
موانع
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
ن
-
نشریات گردشگری
تحلیل محتوای مقالات پژوهشی گردشگری ورزشی ایران [دوره 10، شماره 4، 1400]
-
نظام آموزشی
شناسایی عوامل اثرگذار بر توسعه کارآفرینی نظام آموزشی علوم ورزشی کشور [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 22-36]
-
نظام شایسته سالاری
نقش استراتژیهای درون و برون سازمانی بر استقرار نظام شایستهسالاری در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 142-161]
-
نظریه داده بنیاد
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 2-13]
-
نظریه داده بنیاد
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
نظریه داده بنیاد
راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی استان خراسان جنوبی با رویکرد داده بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
-
نقشه استراتژیک
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 1-22]
-
نقش ورزش
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 40-54]
و
-
واژههای کلیدی: عملکرد صادراتی
شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 164-188]
-
واقعیت مجازی
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 182-197]
-
ورزش
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-10]
-
ورزش
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 32-46]
-
ورزش دانشجویی
شناسایی و اولویت بندی ابعاد عدالت در بین تیم های ورزشی دانشجویی با ارائه مدل [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 114-126]
-
ورزش زنان
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 164-179]
-
ورزشکاران مشهور
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 64-79]
-
ورزش ماجراجویانه آبی
عوامل تسهیلکننده توسعه گردشگری ماجراجویی با رویکرد ورزشهای آبی در استان خوزستان [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 100-112]
-
ورزشهای پایه
طراحی و اعتباریابی مدل توسعۀ ورزشهای پایه: مطالعه موردی استان خراسان رضوی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 128-145]
-
وزارت ورزش و جوانان
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 142-163]
-
ویژگی برند
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران) [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 112-127]
-
وفاداری
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 162-174]
ه
-
هزینه-درآمد خانوار
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 76-86]
-
هواداران
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 78-96]
-
هواداران فوتبال
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس) [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 50-51]
ی
-
یادگیری تجربی
شناسایی عوامل نقش پذیر بر جایگاه آموزشی رشته کارشناسی علوم ورزشی از منظر یادگیری کارآفرینانه [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 122-139]