ا
-
احسانی، محمد
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
ادیب روشن، فرشته
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
اسدالهی، آمنه
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
اسدی دستجردی، حسن
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
اصغری، فاطمه
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
اصغرپور، حسین
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
افرینش خاکی، اکبر
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
-
افروزه، حکیمه
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
-
افروزه، محمد صادق
شناسایی موانع مشارکت تراجنسیتی ها در ورزش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 38-56]
-
اکبری یزدی، حسین
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
الهی، علیرضا
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
الهی، علیرضا
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
ایمان زاده، مسعود
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
امیری، فرزاد
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
امیری، مجتبی
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
امینیان، مصطفی
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
امین طهماسبی، حمزه
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]
-
اندام، رضا
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
ب
-
باقریان فرح آبادی، محسن
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
بجانی، ابوالفضل
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
بحرالعلوم، حسن
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
بینا، شهناز
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
بنسبردی، علی
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
بهرامی، شهاب
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
پ
-
پیمانی زاد، حسین
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
پورسلطانی، حسین
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
پورعزت، علی اصغر
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
ت
-
تابش، سعید
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
تابش، سعید
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
تلخابی، علی
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
ج
-
جامی الاحمدی، عبدالرحمان
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
جلیلی، موسی
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
-
جورکش، سارا
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
ح
-
حاجی آقاپور، جواد
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
-
حاجی حیدری، وحید
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
حیدری نژاد، صدیقه
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
حسیبی، شهاب
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
حکمتی، مهلا
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
-
حمیدی، مهرزاد
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
حمیدی، مهرزاد
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
خ
-
خبیری، محمد
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
خبیری، محمد
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
خبیری، محمد
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
خدادای، محمدرسول
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
خسروی، معصومه
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
خسرومنش، رحیم
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
خطیبی، امین
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
د
-
دستوم، صلاح
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]
-
دهقان پوری، حوریه
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
دوستی، مرتضی
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
دوستی، مرتضی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
ذ
-
ذوالفقارزاده، محمد مهدی
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
ر
-
رجبی، حسین
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
رجبی، مجتبی
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
رحیمی، امیر حسام
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
رضایی، شمس الدین
طراحی الگوی خصوصیسازی در صنعت ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 110-129]
-
رضایی پندری، عباس
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
رمضانی نژاد، رحیم
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
رودباری، حمید
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
ز
-
زارعیان، حسین
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
زردشتیان، شیرین
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
زکی زاده، سید بهادر
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
-
زندآگاهی، عاطفه
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
س
-
سیدعامری، میرحسن
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
سرلاب، رقیه
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
سلطان حسینی، محمد
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
-
سلطان حسینی، محمد
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
سلیمی، مهدی
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
ش
-
شجاعی، وحید
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 52-68]
-
شیخعلی زاده، مجبوب
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
شیروانی، طهماسب
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
-
شعبانی بهار، غلامرضا
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
-
شفیعی، شهرام
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
-
شهلائی باقری، جواد
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
ص
-
صابری، علی
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
صاحبکاران، محمد علی
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
صادقی بروجردی، سعید
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
صفاری، مرجان
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 172-185]
-
صفاری، مرجان
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
صفانیا، علی محمد
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
صفانیا، علی محمد
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
صفری جعفرلو، حمید رضا
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
صفر علیزاده، علیرضا
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
ط
-
طالب پور، مهدی
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
طالب پور، مهدی
تصاویر آینده سالمندان ایران با توجه به جایگاه ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 53-70]
-
طیبی، محسن
نقش فرهنگ در پیشگیری از شرطبندی در ورزش [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 158-171]
-
طهماسبی، فرامرز
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
طهماسبی شاه منصوری، حمید
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
ع
-
عباسی، همایون
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
عبدالهی، سلیمان
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 122-138]
-
عیدی، حسین
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
عیدی، حسین
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
عزیزی، بهادر
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
عسکریان، فریبا
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 44-59]
-
عسکریان، فریبا
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
علی دوست قهفرخی، ابراهیم
طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 184-197]
-
علیزاده، ولی
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
ف
-
فتحی، محمد رضا
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
-
فرجی، رسول
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
ق
-
قادری، زاهد
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 206-221]
-
قاسمی سیانی، مجتبی
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
قاسم نژاد، رضا
شاخص های موثر در مدل برون سپاری رویدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 168-181]
-
قائم مقامی، احسان
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
قربانی، محمد حسین
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 140-153]
-
قلی پور، نگار
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
ک
-
کاشف، سید محمد
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 150-170]
-
کرمی، خاطره
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 128-148]
-
کشتی دار، محمد
پیشبینی اثربخشی تیمی ورزشکاران رشتههای ورزشی فوتبال و فوتسال بر اساس آیینهای خرافهپرستی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 132-150]
-
کشکر، سارا
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
کلاشی، مازیار
تحلیل نقش رنگ تبلیغات و علائم راهنمای محیطی بر رفتار بازیکنان شطرنج در سیمولتانه شطرنج [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 174-182]
-
کهندل، مهدی
تحلیل مسیر مولفه های موثر بر سیاستگذاری بدمینتون نخبۀ ایران بر اساس مدل SPLISS [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 36-51]
-
کوزه چیان، هاشم
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 62-78]
گ
-
گنجائیان، حمید
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
گنج خانلو، جعفر
تأثیر مخارج دولت بر بودجه ورزشی خانوارهای ایرانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 126-137]
-
گوهررستمی، حمیدرضا
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 121-130]
م
-
مازیاری، محمد
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 2-15]
-
محرم زاده، مهرداد
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
محسنی فر، علی
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 18-34]
-
محمدی، سردار
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 140-155]
-
محمدی عسکرآبادی، مسعود
تحلیل تماتیک عوامل موثر بر توسعه اقتصاد ورزش ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 20-35]
-
مرعشیان، سید حسین
بررسی عوامل موثر بر توسعه فیرپلی مالی در فوتبال حرفه ای ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 152-165]
-
میر محمدتبار، احمد
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 70-82]
-
معماری، ژاله
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
معین فرد، محمدرضا
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
مقدسی، زیبا
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 188-204]
-
ملایی سفیددشتی، افشین
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416 [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 84-99]
-
ملائی، مینا
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
-
ملکی، محمد حسین
سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 72-92]
ن
-
نادری نسب، مهدی
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
-
نادری نسب، مهدی
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
نیازی تبار، مریم
مسئولیت اجتماعی فوتبال [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 108-124]
-
ناصری پلنگرد، ولی
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]
-
ناوخاصی، جمیل
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
نصیری، مهران
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی) [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 156-173]
-
نصیرزاده، حسین
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 80-94]
-
نظری، رسول
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
نظری، رسول
تدوین سناریوهای عوامل موثر بر ورزش سالمندی ایران با استفاده از نرمافزار سناریوویزارد [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 2-15]
-
نظری، سمانه
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
-
نظری ترشیزی، احمد
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد) [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 18-33]
-
نقشبندی، سید صلاح الدین
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 58-69]
-
نقی لو، ذبیح اله
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
نیکبخش، رضا
طراحی روابط علّی در اهداف و نقشه استراتژیک فدراسیون ورزشهای ناشنوایان با رویکرد BSC-DEMATEL [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 184-202]
-
نمازی، مهرداد
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 1-10]
-
نوری خان یوردی، میثم
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز) [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 2-22]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه) [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 72-85]
و
-
وقار، محمد صادق
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 36-50]
ه
-
همتی نژاد، مهرعلی
طراحی الگوی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 1-17]
-
همتی نژاد طولی، مهرعلی
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 24-41]
-
هنری، حبیب
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 176-191]
-
هنری، حبیب
شناسایی راهبردها و پیامدهای توسعه هندبال جمهوری اسلامی ایران با رهیافت داده بنیاد [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 88-108]
ی
-
یاستانی فر، ایمان
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران [دوره 9، شماره 1، 1399، صفحه 110-124]
-
یوسفی، بهرام
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران [دوره 9، شماره 2، 1399، صفحه 102-120]
-
یوسفی، بهرام
نقش مدیریت خانواده و مدرسه در توسعه استعدادهای ورزشی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 94-106]