آمیختۀ بازاریابی
مقایسه ویژگیهای رفتاری شرکتکنندگان در پیشبینی نتایج رقابتهای فوتبال با توجه به ویژگیهای جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]
آمیزه بازاریابی
نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]
ا
اثربخشی سازمانی
تدوین الگوی اثربخشی فدراسیونهای منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]
ارزیابی عملکرد
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]
استادیوم
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]
استان آذربایجان شرقی
بررسی موانع سرمایهگذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]
استخر شنا
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]
استرس سازمانی
ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]
اماکن و فضاهای ورزشی
بررسی معیارهای محوطهسازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]
انگیزش
تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]
ب
بازاریابی ورزشی
بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
باشگاههای ورزشی
بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
باشگاه ورزشی داماش گیلان
تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعهیافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]
بانوان
ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]
برنامه درسی تریت بدنی تلفیقی
ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیتبدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]
برنامه درسی تلفیقی
ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیتبدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]
پ
پرورش استعداد ورزشی
بررسی تداوم قهرمانی مدالآوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگسالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]
پیشبینی
مقایسه ویژگیهای رفتاری شرکتکنندگان در پیشبینی نتایج رقابتهای فوتبال با توجه به ویژگیهای جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]
ت
تحلیل کانونی
تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]
تربیت بدنی
ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیتبدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]
تربیتبدنی
تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]
تصویر برند
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]
تعلق به باشگاه
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]
تکنیک تاپسیس
تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعهیافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]
تکواندو
ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]
تلفیق
ضرورت و امکان سنجی بکارگیری رویکرد تلفیقی در برنامۀ درسی تربیتبدنی دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 149-160]
ج
جاذبههای ورزشی
راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
ح
حامیگری ورزشی
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]
حضور آتی
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]
حضور تماشاگران
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]
حمایت اجتماعی
تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 117-134]
حمایت مالی
مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]
خ
خدمات
بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
ر
راهاندازی
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]
رضایت تماشاگران
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]
رضایتمندی
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]
رضایتمندی
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]
رفتار
مقایسه ویژگیهای رفتاری شرکتکنندگان در پیشبینی نتایج رقابتهای فوتبال با توجه به ویژگیهای جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]
روابط بین فردی
رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]
رویدادهای بین المللی
ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بینالمللی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 135-148]
روش دلفی فازی
تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعهیافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]
س
سرمایه گذاری خصوصی
بررسی موانع سرمایهگذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]
شرطبندی
مقایسه ویژگیهای رفتاری شرکتکنندگان در پیشبینی نتایج رقابتهای فوتبال با توجه به ویژگیهای جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]
ص
صنعت گردشگری
راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
ط
طراحی شهری
بررسی معیارهای محوطهسازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]
ظ
ظرفیت بالقوه
بررسی موانع سرمایهگذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]
ع
عوامل موثر
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]
ف
فدراسیونهای ورزشی عراق
تدوین الگوی اثربخشی فدراسیونهای منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]
فضاهای عمومی
بررسی معیارهای محوطهسازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]
فوتبال حرفهای ایران
مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]
ق
قصد خرید
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]
ک
کارآفرینی
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]
کسب و کارهای ورزشی
مدلی برای راهاندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 51-68]
کشتیگیران نوجوان و جوان
بررسی تداوم قهرمانی مدالآوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگسالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]
کیفیت خدمات
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]
کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]
گ
گردشگری ورزشی
راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 1-17]
گردشگری ورزشی
نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]
ل
لیگ برتر فوتبال ایران
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 63-75]
م
مانع اداری
بررسی موانع سرمایهگذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]
مانع بانکی
بررسی موانع سرمایهگذاری خصوصی در ورزش استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 69-81]
محوطهسازی بیرونی
بررسی معیارهای محوطهسازی بیرونی در طراحی و ساخت اماکن ورزشی شهری [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 15-24]
مدیران ورزشی
رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]
مدیریت برنامهریزی
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]
مدیریت منابع انسانی
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 151-165]
مدیریت ورزش
نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 33-47]
مدل ارزشهای رقابتی
تدوین الگوی اثربخشی فدراسیونهای منتخب ورزشی عراق [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 35-49]
مسابقات ورزشی
مقایسه ویژگیهای رفتاری شرکتکنندگان در پیشبینی نتایج رقابتهای فوتبال با توجه به ویژگیهای جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 99-115]
مشتریان
بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان [دوره 3، شماره 1، 1393، صفحه 1-13]
معیارهای اساسی گزینش مربی
تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعهیافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 105-128]
مهارت ارتباطی
رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 91-104]
موانع توسعۀ کشتی
بررسی تداوم قهرمانی مدالآوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگسالان از دیدگاه مدیران و مربیان [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 49-61]
موانع مدیریتی
مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 19-31]
ن
نیازهای خود تعریفی
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 129-150]
و
وفاداری
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 3، شماره 2، 1393، صفحه 77-90]