دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران
صفحه 2-15
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
صفحه 18-39
طراحی الگوی درآمدزایی باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
صفحه 42-54
آینده پژوهشهای مدیریت ورزشی در دانشگاههای کشور
صفحه 56-68
شناسایی عوامل زمینهای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی
صفحه 70-87
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان
صفحه 90-104
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان
صفحه 106-117
آسیبشناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب
صفحه 120-140
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد
صفحه 142-155
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)
صفحه 158-169
تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی
صفحه 172-182
شناسایی مصادیق اقتصاد سایهای موثر بر توسعه ورزش حرفهای ایران
صفحه 185-206