دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
بررسی فرار مالیاتی ورزشکاران و مربیان حرفه ای با تاکید بر عوامل فرهنگی، فناوری، و دولتی و قانونی
صفحه 1-14
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط
صفحه 15-28
تحلیل روند نابرابری توسعۀ ورزش قهرمانی در استانهای ایران
صفحه 29-49
تدوین مدل معادلات ساختاری تفکر راهبردی و چابکی سازمانی در فدراسیون های منتخب ورزشی
صفحه 52-65
طراحی و تدوین مدل قابلیت های بازاریابی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 68-85
طراحی مدل تمایل بازگشت رفتاری گردشگران ورزشهای بومی و سنتی بر اساس قابلیت-های اکوتوریسمی
صفحه 88-108
تبیین اثر عوامل سازمانی و مدیریتی بر بروز فساد اداری مالی در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی استان گیلان)
صفحه 110-124
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی)
صفحه 126-138
تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 140-152
تحلیل محتوای کتب فارسی روش تحقیق در تربیت بدنی و علوم ورزشی
صفحه 154-173
امکانسنجی توسعه گردشگری ورزشی (قایقرانی رفتینگ) در رودخانه سیروان
صفحه 176-198
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران
صفحه 192-201