دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 11
تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش
صفحه 1-18
بررسی شاخصهای استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)
صفحه 19-36
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی
صفحه 37-51
مقایسه عملکرد ایران در المپیکهای تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی
صفحه 53-71
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید
صفحه 73-86
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)
صفحه 88-100
تاثیر برندسازی داخلی در سازمانهای ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)
صفحه 102-112
مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
صفحه 113-130
رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبکهای تصمیمگیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی
صفحه 131-141
شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران
صفحه 143-163
شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو
صفحه 166-181