دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش
صفحه 1-16
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران
صفحه 18-30
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC )
صفحه 32-43
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان
صفحه 46-56
تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران
صفحه 58-68
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه
صفحه 70-86
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی
صفحه 88-97
بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت دادههای تابلویی
صفحه 100-114
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
صفحه 116-138
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA
صفحه 140-153
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران)
صفحه 156-169
ارائه الگوی موانع توسعه گردشگری الکترونیکی در ورزش با استفاده از مدل سازی ساختاری-تفسیری
صفحه 170-184