دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 10
راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی تفریحی در ایران
صفحه 1-17
مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفهای ایران
صفحه 19-31
نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی
صفحه 33-47
بررسی تداوم قهرمانی مدالآوران نوجوان و جوان کشتی ایران در رده سنی بزرگسالان از دیدگاه مدیران و مربیان
صفحه 49-61
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 63-75
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)
صفحه 77-90
رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان
صفحه 91-104
تعیین معیارهای اساسی گزینش مربی به روش دلفی فازی و گزینش بهترین مربی با استفاده از تکنیک تاپسیس توسعهیافته (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی داماش گیلان)
صفحه 105-128
بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آنها از محصولات و خدمات شرکتهای حامی باشگاههای ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان)
صفحه 129-150
بررسی میزان رضایتمندی از عملکرد کمیتههای آمادگی جسمانی استان گیلان
صفحه 151-165