دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
بررسی نقش عرضه داشت های ورزشی بومی محلی در توسعه گردشگری استان گیلان بر اساس مدل تلفیقی A’WOT
صفحه 1-20
ارائه مدلی برای تحلیل ساز و کار فرهنگسازی رفتار هواداری در استادیومهای فوتبال ایران
صفحه 22-38
نقش ورزش در تحقق ارزشهای استراتژیک اسلامی
صفحه 40-54
طراحی مدل سیستم توسعه استعداد ورزشی در ایران
صفحه 56-73
برآورد تقاضای ورزش خانوارهای ایرانی
صفحه 76-86
طراحی مدل قیمتشکنی و راهبرد ضد قیمتشکنی در بازار ورزش ایران
صفحه 88-101
بررسی عوامل اثرگذار بر کیفیت فرایند ساخت استادیومهای فوتبال ایران
صفحه 102-122
شناسایی و اولویت بندی نیازهای توسعه لجستیک معکوس در رویدادهای ورزشی
صفحه 124-139
طراحی مدل ارتباط تفکر استراتژیک با پیچیدگی ساختار سازمانی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان
صفحه 142-163
تدوین الگوی معانی ذهنی زنان از زیبایی اندام در باشگاههای ورزشی
صفحه 164-179
خلق دورحضوری و تجربه غرقه از طریق تکنولوژی واقعیت مجازی و اثر آن بر نگرش به برند و قصد خرید مشتریان محصولات ورزشی
صفحه 182-197
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور
صفحه 199-218