دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
تدوین الگوی مدیریت امنیت گردشگری ورزشی ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد
صفحه 2-13
آیندهپژوهی مشارکت در ورزش همگانی با رویکرد تحلیل ساختاری
صفحه 16-29
کارکردهای ورزش و تربیت بدنی در راستای توسعه پایدار ایران (یک نظریه داده بنیاد)
صفحه 32-46
توسعه پایدار ورزش؛ مفاهیم، موانع و راهکارها
صفحه 1-10
نگاشت مدل تاثیر حکمرانی خوب با اعتماد عمومی کارکنان سازمان ورزش شهرداری؛ نقش میانجی سکوت و آوای سازمانی
صفحه 62-75
شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش دادهبنیاد
صفحه 78-96
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 98-109
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)
صفحه 112-127
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه دیپلماسی ورزشی در سیاست خارجی
صفحه 130-140
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی
صفحه 142-160
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان
صفحه 162-174
مطالعه تحلیلی آسیب های زمینه ای ساختاری در عدم توجه به شایستگی منابع انسانی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه های دولتی
صفحه 176-191