دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 10
شناسایی و تحلیل موانع و فرصت های بهرهبرداری از منابع انرژی تجدیدپذیر در استادیومهای فوتبال ایران
صفحه 1-27
طراحی الگوی توسعه حقوقی ورزش ایران
صفحه 29-53
اثر شخصیسازی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال
صفحه 54-76
مدل رسانه های اجتماعی در توسعه ورزش همگانی
صفحه 77-98
ارائه مدل تحقق شهرهای فعال و دوستدار ورزش با تاکید بر سیاستگذاری باز مدیریت شهری در ایران براساس مدل پارادایمی
صفحه 99-118
مرحله ای بنیادی در نهادینه شدن فعالیت بدنی اوقات فراغت: " احساس نیاز"
صفحه 119-142
نقش توسعه گردشگری ورزشی بر اشتغالزایی فارغالتحصیلان علوم ورزشی
صفحه 143-162
تبیین ورزش زورخانهای از منظر نظریه سلامت اجتماعی کییز
صفحه 165-182
چارچوب راهبردهای کلان دیپلماسی اقتصادی در ورزش کشور
صفحه 187-209
بررسی سناریوحضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال بر توسعه اقتصاد لیگ با تکنیک پویا سازی سیستمی
صفحه 210-227