• ثبت نام
  • ورود به سامانه
  • English

مدیریت و توسعه ورزش

  1. صفحه اصلی
  2. اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

شماره جاری

بر اساس شماره‌های نشریه

بر اساس نویسندگان

بر اساس موضوعات

نمایه نویسندگان

نمایه کلیدواژه ها

درباره نشریه

اهداف و چشم انداز

اعضای هیات تحریریه

اصول اخلاقی انتشار مقاله

بانک ها و نمایه نامه ها

پیوندهای مفید

پرسش‌های متداول

فرایند پذیرش مقالات

اخبار و اعلانات

راهنمای نویسندگان

فرم ها

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

    نویسندگان

    • سعید صادقی بروجردی 1
    • حسین منصوری 2
    • سالار فاتحی 2

    1 هیات علمی

    2 گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه کردستان

,

نوع مقاله : مقاله پژوهشی

10.22124/jsmd.2021.20367.2600
  • مشخصات مقاله
  • دریافت فایل
  • ارجاع به این مقاله
  • آمار
  • اشتراک گذاری

چکیده

هدف: هدف پژوهش حاضر اثر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر وفاداری با نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران باشگاه پرسپولیس می‌باشد.
روش‌شناسی: روش تحقیق، توصیفی-همبستگی از نظر زمانی، مقطعی و از نظر جمع آوری داده، کمی، از لحاظ مورد مطالعه، نمونه از جامعه بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه هواداران تیم پرسپولیس بود. جهت برآورد حجم نمونه از نرم‌افزار اس‌پی‌اس‌اس‌ سمپل‌پاور بهره گرفته شد، در نهایت 348 نمونه گرداوری شد. ابزار اندازه‌گیری: پرسشنامه شخصی‌سازی رسانه از سرینی‌واسان و همکاران (2002)، وفاداری به برند و ارزش درک‌شده از یو و دانته (2001) و دلبستگی به برند توماسون و همکاران (2005) استفده شد.
یافته‌ها: یافته‌ها نشان داد که شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند، ارزش درک شده و دلبستگی به برند اثر معناداری داشت (p<0.05)، دلبستگی به برند بر وفاداری به برند اثرمعناداری داشت(p<0.05)،. ارزش درک شده بر وفاداری به برند اثرگذار بود(p<0.05)،. در نهایت اثر غیر مستقیم شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند با نقش میانجی ارزش درک‌شده و دلبستگی به برند مورد تایید قرار گرفت(p<0.05).
نتیجه‌گیری: شخصی‌سازی رسانه باید بخشی از یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات موفق باشگاه-های ورزشی باشد که بر این اساس شخصی‌سازی رسانه نتایج مثبتی در وفاداری، ارزش درک شده و دلبستگی به برند را دارد. بنابراین شخصی‌سازی به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا تعامل خود را با کاربران تنظیم کنند تا کالایی خاص را که کاربر در آن تحقیق کرده است، برجسته کنند و همچنین باعث افزایش آگاهی از برند، وفاداری مشتری، رضایت مشتری و حفظ مشتری می شود.

کلیدواژه‌ها

  • فناوری اطلاعات
  • تبلیغات شخصی
  • دلبستگی به برند
  • رسانه اجتماعی
  • XML
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
    • تعداد مشاهده مقاله: 235
مدیریت و توسعه ورزش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده
انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
فایل ها
  • XML
اشتراک گذاری
ارجاع به این مقاله
  • RIS
  • EndNote
  • Mendeley
  • BibTeX
  • APA
  • MLA
  • HARVARD
  • VANCOUVER
آمار
  • تعداد مشاهده مقاله: 235

APA

صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, & فاتحی, سالار. (1401). اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. مدیریت و توسعه ورزش, (), -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600

MLA

سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری; سالار فاتحی. "اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال". مدیریت و توسعه ورزش, , , 1401, -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600

HARVARD

صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. (1401). 'اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال', مدیریت و توسعه ورزش, (), pp. -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600

VANCOUVER

صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. مدیریت و توسعه ورزش, 1401; (): -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

اخبار و اعلانات

 

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

© سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب