دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانهای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران: نقش واسطهای ریسک ادراک شده
صفحه 2-15
برآورد ارزش اقتصادی باشگاه فوتبال نساجی برای استان مازندران
صفحه 18-34
برنامهریزی توسعهای فضاهای ورزشی استان گیلان مبتنی بر رویکرد اصلاح سرانه
صفحه 36-50
تحلیل جامع آمیخته بازاریابی گردشگری ورزشی در استان گیلان با رویکرد 7 پی
صفحه 52-68
بررسی عوامل موثر بر رضایت مندی ورزشکاران ایران: فراتحلیل مطالعات موجود
صفحه 70-82
آیندهنگاری توسعه ورزش قهرمانی ایران در افق 1416
صفحه 84-99
تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران
صفحه 102-120
تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 122-138
اعتباریابی الگوی رهبری 360 درجه دنیسون در فدراسیونهای ورزشی
صفحه 140-153
طراحی الگویی برای تحلیل اکوسیستم ورزش شهروندی و برنامهریزی توسعه آن (مطالعه موردی: شهر بندرانزلی)
صفحه 156-173
تدوین مدل عدم تمایل به بازنشستگی ورزشی قهرمانان ورزش ملّی
صفحه 176-191
بررسی محیط پرورش استعداد جودوکاران نوجوان کشور
صفحه 121-130