دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
ارائه مدل پیشنهادی برای مکان یابی اماکن ورزشی با استفاده از مدل تلفیقی WLC و AHP (مطالعه موردی: شهر تبریز)
صفحه 2-22
ارائه چارچوب مفهومی بلوغ مدیریت فرایندهای کسب و کار در شرکتهای ورزشی
صفحه 24-41
تأثیر محیط تورمی بر درجه عبور نرخ ارز بر شاخص قیمت واردات کالاهای ورزشی ایران و شرکای تجاری
صفحه 44-59
طراحی مدل شایستگیهای مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)
صفحه 62-78
رتبهبندی تیمهای فوتبال لیگ برتر ایران با استفاده از تکنیکهای ANP و VIKOR در شرایط عدم قطعیت دادهها
صفحه 80-94
تدوین مدل ترغیب ورزشکاران به خرید کالای ورزشی تولید داخل
صفحه 1-10
نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی در ورزش ایران
صفحه 110-124
ارزیابی عملکرد هیئت های منتخب ورزشی استان اصفهان در سال 97 با استفاده از روش فرآیندی تحلیل شبکهای فازی (FANP) و تحلیل پوششی دادههای فازی (FDEA)
صفحه 128-148
بررسی مقدماتی ساختار عاملی و هنجاریابی پرسشنامه ی بلوغ مدیریت دانش مبتنی بر استراتژی های کسب و کار
صفحه 150-170
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال
صفحه 172-185
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل
صفحه 188-204
بررسی آثار برگزاری رویداد ورزشی بر حمایت جامعه میزبان با نقش تعدیلگر مشکلات ترافیکی مطالعه موردی: لیگ ملتهای والیبال
صفحه 206-221