دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
بررسی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی ماجراجویانه در استان اردبیل
صفحه 2-17
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال
صفحه 20-31
ساخت و اعتبارسنجی پرسشنامه سبک زندگی ورزشکاران نخبه ایرانی
صفحه 34-50
انگیزههای حضور تماشاگران ایرانی در لیگ جهانی والیبال و رابطه آن با سابقه، میزان و حضور مجدد
صفحه 59-67
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران
صفحه 70-85
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 88-104
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست
صفحه 106-125
بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی
صفحه 158-174
چارچوب تأمین مالی فدراسیون های ورزش های پایه با محوریت خودکفایی
صفحه 41-50
ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان تربیتبدنی
صفحه 162-175
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت
صفحه 178-189
ارزیابی کارآیی فدراسیونهای ورزشی ایران در بازیهای المپیک ریو 2016 با رویکرد تحلیل پوششی دادهها (DEA)
صفحه 221-230