دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
تعداد مقالات: 12
طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی
صفحه 1-21
مقایسه و اولویتبندی شاخصهای مؤثر بر خوشنامی دانشکدههای علوم ورزشی کشور
صفحه 23-39
نقش ورزش در جلوگیری از واگرایی دینی، مذهبی و فرقهای در استان خوزستان
صفحه 10-20
بازشناسی حوزههای امنیت در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 61-80
چالشهای مدیریت جمعیت لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 82-95
اثر ارزشهای درک شده از رویداد و تصویر از رویداد بر تمایل به بازگشت تماشاگران مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس
صفحه 98-115
تحلیل تماتیک الگوی فرهنگ ورزش در ایران
صفحه 118-128
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 130-141
بررسی موقعیت جغرافیایی اماکن ورزشی با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) (مطالعه موردی: شهر رشت)
صفحه 41-50
بررسی مهارتها و نگرشهای شغلی دانشآموختگان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان
صفحه 160-174
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر
صفحه 176-189
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان
صفحه 91-100