دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = وفاداری
تعداد مقالات: 9
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 162-174
رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیمهای فوتبال
دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 20-31
تبیین اثر هویتپذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران
دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 70-85
تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاههای ورزشی شهر مشهد
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 142-155
طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطهمند و کیفیت ارتباط
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 15-28
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18
مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 153-168
شناسایی عوامل و مدلسازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه ورزشی انقلاب تهران)
دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 119-146
رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایتمندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)
دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 77-90