دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = حسین اکبری یزدی
تعداد مقالات: 8
الگوی پارادایمی جمعسپاری در ورزش همگانی کشور
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
تعامل ورزشهای الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی
دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 85-110
تاثیرجذابیت، تخصص و اعتماد شخصیت های مشهور ورزشی در ایجاد تمایل به خرید کالای ورزشی: نتایج یک مطالعه تجربی
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 64-79
موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 142-160
مدیریت ایمنی در سالن دوازده هزار نفری آزادی با رویکرد تجزیه و تحلیل حالات شکست
دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 106-125
ارزیابی کیفیت وب سایت های ورزشی با استفاده از رویکرد WEBQUAL و QFD
دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 48-62
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 116-138
تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 192-201