دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = برند
تعداد مقالات: 6
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 98-109
برندسازی از طریق شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 112-127
ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاههای حرفهای فوتبال براساس ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتریان
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 106-117
مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 158-169
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-16
تحلیل رفتار خرید مصرفکننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 88-97