طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)

سردار محمدی؛ فرهاد حیدری

دوره 11، شماره 3 ، آبان 1401، ، صفحه 177-191

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5361

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی جامعه ضد برند در فوتبال حرف‌ه­ای کشور با مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شبکه­‌های اجتماعی بود.روش­‌شناسی: روش تحقیق از نوع کیفی (نظریه‌­پردازی داده‌­بنیاد) بود. جامعه آماری تحقیق خبرگان و اساتید بازاریابی ورزشی و مدیران شبکه‌های اجتماعی و هواداران بودند. نمونه آماری برمبنای اشباع ...  بیشتر

شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی

سردار محمدی؛ محمد سلطان حسینی؛ مجتبی قاسمی سیانی

دوره 9، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 140-155

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4567

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، شناسایی مولفه­های مبلمان ورزشی پارک­های شهر اصفهان بود.روش‌شناسی: روش تحقیق به صورت کیفی انجام شد. جامعۀ آماری پژوهش را کلیۀ استفاده­کنندگان از پارک­های ورزشی شهر اصفهان که حداقل 2 سال و هفته­ای 3 مرتبه از این پارک­ها برای ورزش استفاده می­کردند، تشکیل می­دادند. از 15 منطقۀ شهر اصفهان، 6 منطقه (1، ...  بیشتر

ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی

سردار محمدی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 162-175

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3958

چکیده
  هدف: هدف از تحقیق حاضر ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش آنان نسبت به فن­آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ­تربیت‌بدنی بود.روش‌شناسی: تحقیق از نظر روش شناسی کمی که به صورت تحقیق آزمایشی و در قالب یک طرح نیمه تجربی پیش آزمون – پس آزمون سه گروهی انجام گرفته است. جامعه آماری این تحقیق، شامل تمامی دانشجویان ...  بیشتر

شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

سردار محمدی؛ عابد محمودیان

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 32-46

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3437

چکیده
  هدف: شبکه‌های اجتماعی، فناوری در حال رشدی برای ارتباط هواداران با تیم‌های ورزشی و ورزشکاران هستند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران انجام شد.روش‌شناسی: تعداد نمونه 368 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان بر اساس جدول کرجسی و مورگان و با توجه به نسبت جامعه به‌عنوان نمونه انتخاب ...  بیشتر

ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید

سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

دوره 6، شماره 3 ، اسفند 1396، ، صفحه 188-204

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3242

چکیده
  هدف: هدفاز تحقیق حاضر بررسی رابطه بین موفقیت تیم و درگیرشدن در ورزش با قصد خرید به همراه متغیرهای میانجی تصویر حامی، وابستگی به تیم و آگاهی از حامی در تیم فوتبال استقلال بود.روش شناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعۀ آماری تحقیق کلیۀ هواداران تیم فوتبال استقلال بودند که حداقل یکبار بازی­های این تیم را از ورزشگاه تماشا ...  بیشتر

اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی

سردار محمدی؛ پیمان سلیمی؛ نسیم صالحی

دوره 2، شماره 1 ، فروردین 1392، ، صفحه 97-110

چکیده
  چکیدههدف: هدف از این مطالعه اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه (لوید و گرساد) در میان دبیران تربیت‌بدنی استان کردستان است.روش‌شناسی: تعداد 269 نفر از دبیران تربیت‌بدنی استان کردستان با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی و جدول کرجسای و مورگان به عنوان نمونه انتخاب شدند (900N=). ابزار مورد استفاده در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر