دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = سردار محمدی
تعداد مقالات: 6
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس)
دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 50-51
شناسایی مولفههای مبلمان ورزشی پارکهای شهر اصفهان: مطالعه کیفی
دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 140-155
ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فنآوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان تربیتبدنی
دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 162-175
شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران
دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 32-46
ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید
دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 188-204
اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی
دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 97-110