تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران

مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

دوره 7، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 58-68

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3241

چکیده
  هدف: حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی سبب تولید درآمد اقتصادی بالایی می­شود و از عواملی که تاثیر بسزایی در حضور تماشاگران دارد کیفیت خدمات مجموعۀ ورزشی است. از این رو، هدف این پژوهش بررسی عوامل مختلف موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی بود.روش شناشی: روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام شده است. نمونه­ی آماری ...  بیشتر

ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 190-204

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.3367

چکیده
  هدف: بحث کیفیت خدمات، رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی همواره موضوعی بحث انگیز بوده است. از این رو هدف این پژوهش بررسی رابطه­ی کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی بود.روش شناسی: روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام شده است. نمونه­ی آماری این پژوهش 265 نفر از گردشگرانی بودند که ...  بیشتر

رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

مهدی خطیب‌زاده؛ هاشم کوزه‌چیان؛ افشار هنرور

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 169-184

چکیده
  هدف: بحث کیفیت خدمات، رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی همواره موضوعی بحث‌انگیز بوده است. از این‌رو هدف این پژوهش بررسی رابطة کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی بود.روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام شده است. نمونة آماری این پژوهش 265 نفر از گردشگرانی بودند که در دیدار ...  بیشتر

رابطه گردشگری ورزشی با توسعه ابعاد منتخب شهری در شهر تهران

ترانه کریمی؛ افشار هنرور؛ فریده اشرف گنجویی

دوره 4، شماره 2 ، آذر 1394، ، صفحه 96-110

چکیده
  چکیده هدف: این پژوهش با هدف تعیین رابطه بین گردشگری ورزشی با توسعه ابعاد منتخب شهری شامل از دیدگاه کارشناسان و دست­اندرکاران در شهر تهران انجام گرفته است.  روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است. ابزار جمع­آوری اطلاعات پرسشنامه محقق  ای ساخته بود که جهت سنجش روایی محتوایی پرسشنامه از نظرات اساتید مدیریت و برای بررسی ...  بیشتر

نقش مدیریت ورزش در طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی

افشار هنرور؛ مهدی خطیب‌زاده

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 33-47

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش پاسخ­گویی به این سؤال است که آیا مدیریت ورزشی، خود باید به طراحی آمیزه بازاریابی گردشگری ورزشی بپردازد؛ یا اینکه آمیزه بازاریابی از پیش طراحی‌شده را اجرا نماید. روش­شناسی: روش پژوهش توصیفی- تحلیلی است که به صورت پیمایشی انجام‌شده است. نمونه آماری پژوهش شامل 362 نفر از خبرگان و کارشناسان و صاحب‌نظران در زمینه ...  بیشتر

عوامل موثر در توسعۀ گردشگری ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی مازندران

فرزاد غفوری؛ افشار هنرور؛ رفیعه نعمت‌پور

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1392، ، صفحه 19-30

چکیده
  چکیدههدف: هدف از این پژوهش تعیین عوامل موثر بر جذب و توسعۀ گردشگری ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی مازندران است.روش‌شناسی: برای این منظور پرسشنامۀ محقق ساخته‌ای بر اساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت، شامل 23 سوال برای دو گروه کارشناسان و گردشگران تهیه شد و پس از تایید روایی و پایایی آن (آلفای کرونباخ 91/0 درصد)، نظر گردشگران و کارشناسان (استادان ...  بیشتر