دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = ارزش ویژه برند
تعداد مقالات: 5
بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 98-109
تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)
دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی
دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51
اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید
دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 73-86
مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس)
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 201-216