اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس

ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی؛ هانیه ناصرزاده

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 117-131

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.2449

چکیده
  هدف: هدف ازانجام این تحقیق اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند راس، در تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران بود.روش شناسی: تحقیق به‌روش پیمایشی و از نوع همبستگی انجام شد. نمونه‌ها شامل 650 تن از هواداران تیم­های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در مسابقات فصل 92-91 لیگ برتر بودند. ابزار تحقیق پرسش نامه با 41 گویه که به طور مستقیم از ...  بیشتر

شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری

لیلا شفایی؛ ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 117-136

چکیده
  هدف: هدف از انجام این تحقیق  تبیین ابعاد و مدل‌سازی شخصیت برند تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبالبود. تحقیق به‌روش توصیفی- پیمایشی انجام شد.. روش‌شناسی: نمونه‌ها شامل 673 تن از هواداران تیم­های منتخب لیگ برتر فصل 91-92 (پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان ) بود که در لیگ دوازدهم برای تماشای بازی در استادیوم مجموعه آزادی تهران حضور ...  بیشتر

شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه‌ ورزشی انقلاب تهران)

مریم رهبر؛ ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 119-146

چکیده
  هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراک تا توجه انحصاری مشتریان وفادار مجموعه ورزشی انقلاب تهران بود. روش‌شناسی: پژوهش به‌روش توصیفی- پیمایشی انجام شد. نمونه‌ها شامل 354 تن از مشتریان مجموعه‌های ورزشی انقلاب تهران در سال 91 بودند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته‌ای با 55 سؤال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس ...  بیشتر

مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی

ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی؛ طاهره سیفی سلمی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1392، ، صفحه 91-121

چکیده
  چکیدههدف: هدف از پژوهش حاضر مطالعه نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ نیات رفتاری مشتریان بود.روش‌شناسی: روش پژوهش توصیفی پیمایشی بود. نمونه‌ها شامل 177 تن از مشتریان مجموعه‌های شرکت گاز در سال 91 بودند. ابزار تحقیق پرسشنامۀ محقق‌ساخته‌ای با 72 سوال بود. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ بیشتر از 7/0 به‌دست آمد (01/0p<).یافته‌ها: ...  بیشتر