دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = سعید صادقی بروجردی
تعداد مقالات: 6
اثر شخصیسازی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت های برد و باخت در بین هواداران فوتبال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
تبیین بهرهوری باشگاههای خصوصی استان لرستان مبتنی بر تمایز خدمات
دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 60-61
تبیین بهرهوری باشگاههای خصوصی استان لرستان مبتنی بر تمایز خدمات
دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 107-131
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال
دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی
دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51