دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = سعید صادقی بروجردی
تعداد مقالات: 5
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت های برد و باخت در بین هواداران فوتبال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
اثر شخصیسازی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال
دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 54-76
تبیین بهرهوری باشگاههای خصوصی استان لرستان مبتنی بر تمایز خدمات
دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 107-131
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال
دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفههای رفتار مصرفکننده پوشاک ورزشی
دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51