تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی

یاسر احمدی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مرتضی عظیم زاده

دوره 7، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 88-97

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3244

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر خصوصیات فردی و خصوصیات مختص به برند بر قصد خرید مصرف‌کنندگان و درنهایت طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی موجود در بازار ایران است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر، به روش توصیفی- همبستگی است که از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری در این تحقیق، خبرگان ورزشی می‌باشند ...  بیشتر

توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد

یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم‌زاده

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 155-173

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.2451

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع «توصیفی و تحلیلی» می­باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان پسر (9234 نفر) دانشگاه فردوسی مشهد در نیم سال دوم تحصیلی 92-93 بود که با استفاده از فرمول کوکران 312 نفر به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب ...  بیشتر

تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای

یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ آذر کفاش‌پور

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 85-102

چکیده
  هدف: امروزه مدیریت و توسعه برندهای ورزشی تنها محدود به کالاها، تیم‌ها و لیگ‌ها ورزشی نمی­شود؛ بلکه در بین ورزشکاران نیز به رسمیت شناخته‌شده است.  از این‌رو، هدف این تحقیق تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه­ای است. روش‌شناسی: تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه­ی گردآوری اطلاعات تحقیق، توصیفی- ...  بیشتر

مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی

هاشم کوزه‌چیان؛ محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم‌زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ برندا پیتز

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 51-68

چکیده
  چکیدههدف: امروزه، کسب و کارهای کوچک و متوسط از راهکارهای بسیار اساسی برای توسعۀ همه جانبۀ یک کشور محسوب می‌شوند بنابراین، شناخت عوامل درگیر در ایجاد آن‌ها مهم است. از این‌رو این پژوهش، به دنبال بررسی عوامل موثر در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی است.روش‌شناسی: جامعۀ پژوهش، کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی بودند (1500 شرکت) که مالکان ...  بیشتر