طراحی الگوی ساخت استادیوم‌های ورزشی سبز

عزیز شریعت ناصری؛ لیلا صفاری؛ نیما ماجدی

دوره 14، شماره 3 ، مهر 1404، ، صفحه 155-174

https://doi.org/10.22124/jsmd.2024.27264.2889

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، طراحی الگوی ساخت استادیوم‌های ورزشی سبز بود.روش‌شناسی: این پژوهش از نظر هدف در دسته مطالعات کاربردی قرار می‌گیرد و از حیث ماهیت داده‌ها، رویکردی آمیخته (کیفی-کمی) دارد. جامعه آماری بخش کیفی پژوهش شامل مدیران استادیوم‌های ورزشی کشور، قهرمانان ملی، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ...  بیشتر

رقابت‌پذیری و رشد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی

سرگل علیزاده؛ زهرا نوبخت رمضانی؛ نیما ماجدی

دوره 12، شماره 1 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 158-176

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.15024.2192

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر رقابت‌پذیری و رشد کسب ‌وکارهای کوچک و متوسط ورزشی بود.روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع کمی(توصیفی- همبستگی) و در دو فاز دلفی و پیمایشی انجام گرفت.جامعه آماری شامل اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی و مدیریت با تخصص کارآفرینی و مدیریت کسب‌و‌کار ورزشی بودند. در گام نخست با بررسی تطبیقی پژوهش‌ها، مدل مفهومی ...  بیشتر

طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه‌ای برای سازمان‌های ورزشی مبتنی بر نظریه داده بنیاد

حسین زکی زاده؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

دوره 10، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 82-100

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5105

چکیده
  مقدمه: هدف از پژوهش حاضر طراحی الگوی توسعه ساختار حرفه­‌ای برای سازمان­‌های ورزشی مبنی بر نظریه داده بنیاد بود.روش­‌شناسی: روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل سیستماتیک می­‌باشد. جامعه آماری شامل دو بخش جامعه انسانی (مدیران سابق سازمان تربیت بدنی، مدیران و روسای حال حاضر و سابق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان) و جامعه ...  بیشتر

تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

علی خادمی؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 18-39

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3250

چکیده
  هدف: امروزه برای بقا در بازار ورزشی احتیاج به پویایی است و علم بازاریابی ورزشی پایه و اساس مناسبی را برای روش­های درست بازاریابی فراهم می­کند. هدف پژوهش حاضر، تدوین استراتژی­های بازاریابی فدراسیون کشتی بر اساس تحلیلSWOT  است.روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی-پیمایشی و براساس هدف، کاربردی است. تعداد 73 نفر شامل رئیس، معاونین، ...  بیشتر