رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی

فاطمه کریمی؛ پریوش نوربخش

دوره 5، شماره 2 ، آذر 1395، ، صفحه 231-245

چکیده
  هدف: هدف از این تحقیق بررسی رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدن‌سازی بود.روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. نمونه آماری این تحقیق را 200 نفر از بانوان شرکت‌کننده در باشگاه‌های بدن‌سازی تشکیل داد که به روش تصادفی مرحله‌ای انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری را پرسشنامه‌های ...  بیشتر

بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان

علی محمد صفانیا؛ نوشین بنار؛ میترا پورسهراب

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 151-165

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان رضایت‌مندی از عملکرد کمیته‌های آمادگی جسمانی استان گیلان انجام‌شده است. روش‌شناسی: روش پژوهش از نوع توصیفی، پیمایشی است. جامعۀ آماری شامل رئیس اداره ورزش و جوانان، کلیۀ کارکنان کمیته‌ها، مربیان، داوران و ورزشکاران فعال (درمجموع175 نفر) از پانزده شهرستان استان گیلان بودند. پرسشنامه بین همه آن‌ها ...  بیشتر

پیش‌بینی تمایل حضور مجدد مشتریان ورزشی از طریق مولفه‌های رضایت‌مندی

عبدالمجید دوراندیش؛ علیرضا الهی؛ حسین پورسلطانی زرندی

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1391، ، صفحه 87-98

چکیده
  چکیدههدف: بازاریابی از مهم‌ترین و پیچیده‌ترین وظایف سازمان‌های ورزشی است. در این میان رضایت‌مندی مشتری نقطه آغاز برقراری یک رابطه طولانی‌مدت بین سازمان و مشتریانشان است. از این‌رو، در این پژوهش به پیش‌بینی تمایل برای حضور مجدد مشتریان باشگاه‌های پرورش اندام با سنجش مولفه‌های رضایت‌مندی پرداخته شده است.روش‌شناسی: با استفاده ...  بیشتر