اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

دوره 12، شماره 2 ، تیر 1402، ، صفحه 54-76

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.20367.2600

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر اثر شخصی‌سازی رسانه اجتماعی بر وفاداری با نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران باشگاه پرسپولیس می‌باشد.روش‌شناسی: روش تحقیق، توصیفی-همبستگی از نظر زمانی، مقطعی و از نظر جمع آوری داده، کمی، از لحاظ مورد مطالعه، نمونه از جامعه بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه هواداران تیم پرسپولیس بود. جهت ...  بیشتر

بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی

زهرا سادات میرزازاده؛ محمد کشتی دار؛ ابوالقاسم بزم آرا

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 158-174

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3441

چکیده
  هدف:  تسهیم دانش یکی از فرآیندهای اساسی مدیریت دانش می باشد. اگرتسهیم دانش به خوبی انجام گیرد سبب توسعه و افزایش کیفیت ارائه خدمات در سازمان­ها بخصوص در سازمان­های دولتی می­شود هدف این پژوهش، بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی بود.روش‌شناسی: این پژوهش از نوع تحقیقات ...  بیشتر

شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

میثم نوری خان یوردی؛ مهدی بشیری؛ رسول فرجی

دوره 6، شماره 3 ، اسفند 1396، ، صفحه 1-18

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.2729

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بود.روش‌شناسی: این ﭘﮋوﻫﺶ به روش ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ- ﭘﻴﻤﺎﻳﺸﻲ انجام شد. 66 کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، به‌ منظور شناسایی موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان، پرسشنامه محقق ساخته ...  بیشتر