دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = %D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA
تعداد مقالات: 5
تعامل ورزشهای الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402
مدلیابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحهگذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان
دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 162-174
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 188-204
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 90-104
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد
دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 91-107