دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = %D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%8C%20%D8%B2%DB%8C%D9%86%D8%A8
تعداد مقالات: 3
بهینه یابی فضایی در راستای توسعه نظام ساخت و بهره برداری پروژههای ورزشی با استفاده ازGIS
دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 1-10
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران)
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 156-169
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی)
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 126-138