کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟

موسی علیزاده؛ مهرداد محرم‌زاده؛ علیرضا الهی

دوره 6، شماره 2 ، آبان 1396، ، صفحه 71-85

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.2718

چکیده
  هدف: امروزه یکی از عمومی­ترین راهبردهایی که توسط سازمان­ها توسعه یافته است اجرای برنامه­های وفاداری برای حفظ مشتریان می­باشد.  از این رو پژوهش حاضر به این سؤال پاسخ داده است که کدام یک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری قابلیت پیش­بینی بالاتری برای رفتار خرید تماشاگران است؟روش­شناسی: به دلیل عدم دسترسی به پایگاه­های ...  بیشتر

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نوسان عملکرد کشتی ایران در بازی‌های المپیک

هاشم کوزه‌چیان؛ بهمن عسگری؛ علی ضیائی؛ موسی علیزاده؛ ناهید پیرجمادی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 1-17

چکیده
  هدف: هدف از این مطالعه شناسایی و رتبه‌بندی عوامل نوسان عملکرد کشتی ایران در بازی‌های المپیک است. روش‌شناسی: با استفاده از نمونه‌گیری هدفمند و در دسترس 110 نفر از جمله مدیران فدراسیون کشتی و هیأت‌های استانی (25 نفر)، دانشگاهیان صاحب‌نظر (15 نفر)، مربیان درجه‌یک کشور (30 نفر) و کشتی گیران نخبه در سطح ملی (40 نفر) به عنوان نمونه انتخاب شدند. ...  بیشتر