نقش قابلیت های رسانه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی: نقش میانجی اعتماد

امیر علی رهنما؛ علی صابری؛ حمید رضا ایرانی

دوره 12، شماره 3 ، مهر 1402، ، صفحه 63-83

https://doi.org/10.22124/jsmd.2024.19333.2544

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش بررسی تاثیر قابلیت های رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان خدمات ورزشی با توجه به نقش میانجی اعتماد بود.روش‌شناسی: روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود که با استفاده از روش معادلات ساختاری انجام شد. جامعه آماری پژوهش کلیه استفاده کنندگان خدمات ورزشی باشگاه پالادیوم در اصفهان بود که به صورت موردی انتخاب شد. روش ...  بیشتر

سناریوپردازی آینده ورزش دانشگاهی ایران با رویکرد آینده پژوهی

محمد رضا فتحی؛ محمد حسین ملکی؛ علی صابری؛ عاطفه زندآگاهی

دوره 9، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 72-92

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4376

چکیده
  هدف:  هدف اصلی این پژوهش، آینده پژوهی ورزش دانشگاهی ایران می‌باشد.روش‌شناسی: در این پژوهش با استفاده از دو روش آینده‌پژوهی شامل تحلیل ساختاری و سناریونگاری ابتدا عدم قطعیت‌های کلیدی ورزش دانشگاهی ایران شناسایی شد و سپس سناریوهای آتی پیش روی ورزش دانشگاهی ایران تدوین گردید. داده‌های اولیه تحقیق با استفاده از مصاحبه با خبرگان ...  بیشتر

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی

علی صابری؛ قدرت الله باقری؛ حمید رضا یزدانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد حسین قربانی

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1398، ، صفحه 1-21

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3439

چکیده
  هدف:  هدف از این پژوهش طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی بود.روش‌شناسی: روش پژوهش ترکیبی از روش کمی و کیفی بود که با توجه به شیوه کیفی جمع آوری داده ها در مرحله اول؛ و اعتبار سنجی آن در مرحله بعد از نوع آمیخته اکتشافی بود. جامعه آماری پژوهش، کلیه خبرگان سطح اجرایی و دانشگاهی بودند. روش نمونه گیری در بخش کیفی ...  بیشتر