طراحی الگوی شایستگی مدیران ورزشی وزارت ورزش و جوانان از دیدگاه خبرگان و مدیران ورزشی

سیدغلامرضا رضوی؛ محمد نیک روان؛ سید عماد حسینی

دوره 12، شماره 3 ، مهر 1402، ، صفحه 230-252

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.19897.2575

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی شایستگی مدیران وزارت ورزش و جوانان ایران انجام گرفته است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر جمع آوری داده ها کیفی است که با استفاده از رهیافت داده بنیاد طبقه بندی و تجزیه تحلیل شده است. ابزار گردآوری داده ها مصاحبه عمیق نیمه ساختار یافته بود. بر اساس معیار اشباع نظری از 15 نفر به روش نمونه گیری هدفمند با تکنیک ...  بیشتر

طراحی مدل برابری جنسیتی در ورزش ایران(با تاکید بر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای)

سیده عاصفه حسینی؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ سید عماد حسینی

دوره 11، شماره 1 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 185-207

https://doi.org/10.22124/jsmd.2022.6295

چکیده
  هدف: هدف از انجام این پژوهش، طراحی مدل برابری جنسیتی در ورزش ایران (با تاکید بر ورزش قهرمانی و حرفه ای) بود.روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع کیفی با رویکرد گراندد تئوری (نظریه داده ­بنیاد) بود.گردآوری داده‌ها از طریق بررسی مبانی نظری و پیشینه های تحقیق و مصاحبه نیمه ساختاریافته با 11 خبره آگاه به موضوع انجام گرفت. جامعه آماری شامل اعضای ...  بیشتر

طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر

معصومه زارع؛ نوشین بنار؛ سید عماد حسینی

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1398، ، صفحه 176-189

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3726

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش طراحی الگوی بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران می‌باشد.روش­شناسی: این تحقیق از انواع تحقیقات کاربردی و از نوع توصیفی- همبستگی است که اطلاعات مورد نیاز آن از طریق مطالعات کتابخانه­ای و پرسشنامه­ی ‌محقق ساخته با 88 سوال پنج­گزینه­ای لیکرتی در سه بعد عوامل محیطی، استراتژی و آمیخته و  با 12 متغیر بدست ...  بیشتر

تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

سید عماد حسینی؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 140-152

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3022

چکیده
  هدف:  هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه­های لیگ برتر فوتبال ایران است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر کاربردی و از نظر گردآوری داده­ها، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را تمام هواداران باشگاه­های لیگ برتر فوتبال تشکیل می­دادند. حجم نمونه 210 نفر از هواداران باشگاه­های لیگ برتر انتخاب شدند ...  بیشتر

بررسی وضعیت موجود و مطلوب لیگ‌ برتر فوتبال ایران بر اساس معیارهای حرفه‌ای AFC

سید عماد حسینی؛ سید محمدحسین رضوی؛ مسعود یمینی فیروز؛ سید مالک اشتر هاشمی کوچکسرایی

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 49-63

چکیده
  چکیدههدف: امروزه لیگ­های معتبر جهانی سعی می­کنند استانداردهای خود را ارتقا ببخشند تا راه رو به رشد خود را به سمت حرفه­ای شدن برای سال­های آینده حفظ کنند. هدف از این پژوهش بررسی وضعیت لیگ­ برتر فوتبال ایران بر اساس معیارهای حرفه‌ای AFC می‌باشد.روش‌شناسی: پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی می­باشد. از نظر هدف، کاربردی و به ...  بیشتر

رابطۀ مهارت ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان

جواد حسین پور؛ سید عماد حسینی؛ مرتضی دوستی

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 91-104

چکیده
  هدف: موقعیت شغلی به شکل چشمگیری تحت تأثیر روابط بین فردی قرار می­گیرد، به طوری که حدود 90 درصد شکست‌های شغلی، به دلیل ناتوانی فرد در برقراری روابط بین فردی اتفاق می­افتد؛ لذا هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین مهارت‌های ارتباطی با روابط بین فردی مدیران ورزشی استان گیلان ‌بود. روش‌شناسی: جامعۀ آماری این پژوهش را مدیران اداره کل، ...  بیشتر