نوع مقاله : مقاله پژوهشی
چکیده
هدف: هدف این مطالعه طراحی مدل فرایندی رضایتمندی شرکتکنندگان در ایستگاههای تندرستی پارکهای شهر تهران بر اساس کیفیت خدمات ارائهشده بود.
روششناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری را افراد شرکتکننده در ایستگاههای تندرستی پارکهای منطقه 6 شهرداری تهران تشکیل دادند که تعداد 210 نفر بهصورت تصادفی نمونهگیری شدند.
یافتهها: نتایج نشان داد بین متغیرهای جمعیت شناختی با رضایت کلی شرکتکنندگان رابطه معنیداری وجود نداشت، ولی بین رضایت کلی افراد با دفعات حضور در ایستگاه در طول هفته تفاوت معنیداری مشاهده شد. همچنین متغیرهای کیفیت خدمات بر کیفیت نتایج حاصل از مشارکت در ورزش ، و کیفیت نتایج بر رضایت کلی شرکتکنندگان نیز تأثیرگذار بوده است.
نتیجهگیری: درواقع کیفیت نتایج بهعنوان متغیر فرایندی و میانجی بین کیفیت خدمات و رضایت شرکتکنندگان میباشد که لزوم توجه به این عوامل در محیط ورزش را میطلبد.
کلیدواژهها