TY - JOUR ID - 1594 TI - طراحی مدل رضایت‌ شرکت‌کنندگان در ایستگاه‌های تندرستی پارک‌های شهر تهران JO - مدیریت و توسعه ورزش JA - JSMD LA - fa SN - 2322-4800 AU - گوهر رستمی, حمیدرضا AU - عظیم زاده, سید مرتضی AD - استادیار دانشگاه گیلان AD - استادیار دانشگاه فردوسی مشهد Y1 - 2016 PY - 2016 VL - 4 IS - 2 SP - 42 EP - 56 KW - رضایتمندی KW - کیفیت خدمات KW - کیفیت نتایج KW - ایستگاه‌های تندرستی KW - پارک­ها DO - N2 -  هدف: هدف این مطالعه طراحی مدل فرایندی رضایت­مندی شرکت­کنندگان در ایستگاه­های تندرستی پارک­های شهر تهران بر اساس کیفیت خدمات ارائه‌شده بود. روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری را افراد شرکت­کننده در ایستگاه­های تندرستی پارک‌های منطقه 6 شهرداری تهران تشکیل دادند که تعداد 210 نفر به‌صورت تصادفی نمونه‌گیری شدند. یافته‌ها: نتایج نشان داد بین متغیرهای جمعیت شناختی با رضایت کلی شرکت‌کنندگان رابطه معنی‌داری وجود نداشت، ولی بین رضایت کلی افراد با دفعات حضور در ایستگاه در طول هفته تفاوت معنی‌داری مشاهده شد. همچنین متغیرهای کیفیت خدمات بر کیفیت نتایج حاصل از مشارکت در ورزش ، و کیفیت نتایج بر رضایت کلی شرکت‌کنندگان نیز تأثیرگذار بوده است. نتیجه‌گیری: درواقع کیفیت نتایج به‌عنوان متغیر فرایندی و میانجی بین کیفیت خدمات و رضایت شرکت‌کنندگان می‌باشد که لزوم توجه به این عوامل در محیط ورزش را می‌طلبد. UR - https://jsmd.guilan.ac.ir/article_1594.html L1 - https://jsmd.guilan.ac.ir/article_1594_65ba755f77f65b1673f01b450ab17b9e.pdf ER -