دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = بانوان
تعداد مقالات: 4
تدوین الگوی توسعه بازاریابی در ورزش بانوان ایران
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
بررسی سناریوحضور بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال بر توسعه اقتصاد لیگ با تکنیک پویا سازی سیستمی
دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 210-227
درک تجربه زیسته زنان سرپرست خانوار از مفهوم سلامتی ناشی از مشارکت ورزشی (رویکردی پدیدارشناسانه)
دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 72-85
ابطۀ استرس سازمانی و عملکرد اعضای تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در رویدادهای بینالمللی
دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 135-148