شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی

عادله عظیمی دلارستاقی؛ سید محمد حسین رضوی؛ محمدرضا برومند

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 70-87

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3253

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی بود.روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر از نوع کیفی (به روش گراندد تئوری) بوده و گردآوری داده‌ها از طریق مصاحبه و بررسی پیشینه‏های تحقیق انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل اعضای هیات‏ علمی دانشکده‏های مدیریت کارآفرینی و ...  بیشتر

مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی

هاشم کوزه‌چیان؛ محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم‌زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ برندا پیتز

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 51-68

چکیده
  چکیدههدف: امروزه، کسب و کارهای کوچک و متوسط از راهکارهای بسیار اساسی برای توسعۀ همه جانبۀ یک کشور محسوب می‌شوند بنابراین، شناخت عوامل درگیر در ایجاد آن‌ها مهم است. از این‌رو این پژوهش، به دنبال بررسی عوامل موثر در ایجاد کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی است.روش‌شناسی: جامعۀ پژوهش، کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی بودند (1500 شرکت) که مالکان ...  بیشتر