دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = هواداران فوتبال
تعداد مقالات: 4
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت های برد و باخت در بین هواداران فوتبال
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403
طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکههای اجتماعی (مطالعه هواداران تیمهای استقلال و پرسپولیس)
دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 50-51
تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیتهای برد و باخت در بین هواداران فوتبال
دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران
دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18