بهینه یابی فضایی در راستای توسعه نظام ساخت و بهره برداری پروژه‌های ورزشی با استفاده ازGIS

زینب آنت؛ محمد حسین رضوی؛ سید نصرالله سجادی

دوره 12، شماره 1 ، اردیبهشت 1402، ، صفحه 138-157

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.14865.2171

چکیده
  هدف:  امروزه دسترسی عادلانه به زمین و استفاده بهینه از آن و ساماندهی مکان از مؤلفه های اساسی توسعة پایدار و آمایش فضا محسوب می شود. در همین راستا هدف از تحقیق حاضر توسعه نظام ساخت و بهره برداری پروژه‌های ورزشی از منظر آمایش سرزمین با استفاده از (GIS) است.روش‌شناسی: تحقیق حاضر، توصیفی و پیمایشی و به صورت میدانی در محدوده تحقیقاتی استان ...  بیشتر

بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران)

محمدعلی قره؛ زینب آنت؛ امید جمشیدی

دوره 7، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 156-169

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3248

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در پیست‌های اسکی استان تهران می‌باشد.روش‌شناسی: رویکرد پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری داده‌ها توصیفی همبستگی است و جامعه آماری آن، شامل کلیۀ کارکنان و کارشناسان و مدیران فدراسیون اسکی و پیست‌های اسکی دیزین، شمشک، توچال ...  بیشتر

ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی)

امید جمشیدی؛ نصراله سجادی؛ زینب آنت؛ فرخ کیا

دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 126-138

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.2968

چکیده
  هدف: صحه‌گذاری افراد مشهور یکی از تکنیک‌های تبلیغاتی شرکت‌ها برای ایجاد آگاهی و به دست آوردن پاسخ مطلوب در مورد محصولات و خدمات خود می‌باشد و تجانس ورزشکار با محصول به منظور سنجش هم‌خوانی شخص صحه گذار با محصول مربوط می‌شود. هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط تجانس ورزشکار و محصول با مصرف و خرید محصول ورزشی در فروشگاه‌های علی دایی در ...  بیشتر