دوره 14 (1404)
دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = قره، محمدعلی
تعداد مقالات: 2
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران)
دوره 7، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 156-169
چکیده
هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در پیستهای اسکی استان تهران میباشد.روششناسی: رویکرد پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری دادهها توصیفی همبستگی است و جامعه آماری آن، شامل کلیۀ کارکنان و کارشناسان و مدیران فدراسیون اسکی و پیستهای اسکی دیزین، شمشک، توچال ... بیشترتعیین روایی و پایایی مقیاس اندازهگیری منش پهلوانی
دوره 4، شماره 2 ، آذر 1394، ، صفحه 180-198