توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد

یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم‌زاده

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 155-173

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.2451

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع «توصیفی و تحلیلی» می­باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشجویان پسر (9234 نفر) دانشگاه فردوسی مشهد در نیم سال دوم تحصیلی 92-93 بود که با استفاده از فرمول کوکران 312 نفر به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب ...  بیشتر

تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای

یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ آذر کفاش‌پور

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 85-102

چکیده
  هدف: امروزه مدیریت و توسعه برندهای ورزشی تنها محدود به کالاها، تیم‌ها و لیگ‌ها ورزشی نمی­شود؛ بلکه در بین ورزشکاران نیز به رسمیت شناخته‌شده است.  از این‌رو، هدف این تحقیق تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه­ای است. روش‌شناسی: تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه­ی گردآوری اطلاعات تحقیق، توصیفی- ...  بیشتر