تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران

نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی؛ فرزاد امیری

دوره 9، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 102-120

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4370

چکیده
  هدف:  تماشـاچیان بـرای باشـگاه‌هـا، مهم ترین گروه برای کسب درآمد به حساب می‌آیند. در نتیجه شناسایی نیازهای موردنظر تماشاگر ورزشی و درک مثبت او از کیفیت خدمات ارائه شده برای پشتیبانی تیم، حضور و درآمد تیم بسیار حیاتی است. بر همین اساس تحقیق حاضر به تحلیل راهبردی نیازهای هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران پرداخت.روش‌شناسی: جامعه ...  بیشتر

تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی

حسین عیدی؛ نگار قلی پور؛ مریم فلاح

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 172-182

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3259

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی کالای ورزشی بود.روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف کاربردی بود. جامعه آماری شامل دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت‏بدنی کلیه دانشگاه‏های کشور بودند که بر اساس جدول مورگان برای جامعه نامحدود 390 پرسشنامه جمع‏آوری شد. در این تحقیق از پرسشنامه جمعیت‏شناختی ...  بیشتر