مقایسه ویژگی‌های رفتاری شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی نتایج رقابت‌های فوتبال با توجه به ویژگی‌های جامعه شناختی و وضعیت بازاریابی این مسابقات

حمید قاسمی؛ سارا کشکر؛ لیلا محمدی؛ ابوالفضل بجانی

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 99-115

چکیده
  چکیدههدف: هدف این پژوهش بررسی رفتار شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی رقابت‌های فوتبال و بررسی نحوۀ بازاریابی شرکت‌های متولّی این رقابت‌ها بود.روش‌شناسی: روش پژوهش از نظر راهبرد، توصیفی و از نظر مسیر اجرا پیمایشی بود و به صورت میدانی انجام شد. جامعۀ پژوهش عبارت بود از 20000 نفر شرکت‌کننده در مسابقات پیش‌بینی در شهر رشت که طبق جدول مورگان ...  بیشتر